آموزش کاربرد تری دی مکس در معماری 3ds Max . V-Ray: Arch Viz Detailing Techniques

دانلود فیلم آموزش کاربرد تری دی مکس در معماری : یادگیری تکنیک های دیتیل سازی معماری Lynda – 3ds Max and V-Ray: Arch Viz Detailing Techniques

کاربرد تری دی مکس در معماری Lynda – 3ds Max and V-Ray: Arch Viz Detailing Techniques

در این فیلم آموزشی از سایت لیندا میتوانید کاربرد تری دی مکس در معماری را یاد بگیرید و استراتژیهایی که برای قرار دادن دوربین در صحنه ، مدل سازی ، به پایان رساندن و موارد دیگر ، اعمال جذاب و واقع بینانه 3D معماری ایجاد کنید را یاد بگیرید.همچنین میتوانید دریابید که چگونه صحنه های رندر سه بعدی خود را به سطح بعدی منتقل کنید تا تصاویر شما جذاب ، جالب و تحسین برانگیر تر باشند.

در این دوره ، مربی Verena Tatiana با بحث در مورد رویکردهای مختلف در مورد جزئیات و چگونگی غلبه بر چالش ها هنگام کار با عکسها در مقابل کار با انیمیشن ها ، شروع می کند. سپس ، او اهمیت ترکیب را توضیح می دهد و چندین تکنیک را نشان می دهد. او مدل سازی از قبل ارائه ، جزئیات جسم ، کار با پارچه و مواد ، تکنیک های نورپردازی ، و آهنگسازی پس از ارائه را پوشش می دهد.

در یک رویکرد پروژه محور ، ما گام به گام پیش خواهیم رفت و تکنیک های بسیاری را نشان می دهد که می توانید انجام دهید تا واقعاً ارائه خود را به سطح بعدی برسانید. ما یک نقطه شروع فنی خوب خواهیم داشت ، بنابراین ما می خواهیم استراتژی های قبل از ارائه و پس از ارائه را برای ایجاد نگاه نهایی خود ایجاد کنیم.

بعد از اتمام این دوره ، می توانید تکنیک هایی را که در اینجا یاد می گیرید استفاده کنید و آنها را به هر پروژه ای که در آینده دارید تبدیل کنید ، در عین حال یک قطعه خوب برای نمونه کار خود ایجاد کنید. بنابراین ، اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، در دوره تکنیک های جزئیات 3ds Max: Arch Vis Detailing در LinkedIn Learning با من همراه شوید.

 

دانلود فیلم آموزش کاربرد تری دی مکس در معماری : یادگیری تکنیک های دیتیل سازی معماری

Lynda – 3ds Max and V-Ray: Arch Viz Detailing Techniques

3ds Max and V-Ray: Arch Viz Detailing Techniques – Lynda

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

 
www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=110362 :لينک کوتاه
کانال تلگرام
برچسب ها
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن