خانه / دانلود آموزش مدل سازی سه بعدی : تری دی مکس 3ds max مایا Maya اتوکد Auto cad زیبراش ZBrush / آموزش کنترل کاراکتر تری دی مکس برای بازی سازی آنریل انجین Morph targets
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش کنترل کاراکتر تری دی مکس برای بازی سازی آنریل انجین Morph targets" توسط تاریخ انتشار: 15/04/2018

کنترل انیمیشن کاراکتر آنریل انجیل با مورف تارگت Morph targets characters به سری آموزش های حرفه ای انیمیشن سازی خوش آمدید. در این کورس ، در مورد چگونگی شروع کار با اهداف مورف با استفاده از سر شخصیت بحث میکنیم. در این آموزش تری دی مکس ، به شما نشان خواهم داد که چطور خیلی …

آموزش کنترل کاراکتر تری دی مکس برای بازی سازی آنریل انجین Morph targets

آموزش کنترل کاراکتر تری دی مکس برای بازی سازی آنریل اینجین Morph targets

کنترل انیمیشن کاراکتر آنریل انجیل با مورف تارگت Morph targets characters

به سری آموزش های حرفه ای انیمیشن سازی خوش آمدید. در این کورس ، در مورد چگونگی شروع کار با اهداف مورف با استفاده از سر شخصیت بحث میکنیم.

در این آموزش تری دی مکس ، به شما نشان خواهم داد که چطور خیلی سریع و ساده فقط با چند کلیک؛ با استفاده از morph targets ها به کاراکتر سر انسان جان ببخشید و آن را واقعی و طبیعی کنید.

یکی از مهم ترین قسمت ها در این آموزش ، ترفند هایی است که موقع ورودی و خروجی گرفتن (export import) بین نرم افزار های آنریل اینجین unreal engine و تری دی مکس 3ds Max به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش کنترل کاراکتر تری دی مکس برای بازی سازی آنریل اینجین Morph targets

اگر شما هم مثل من علاقه مند به ساخت یک خالق شخصیت سفارشی (custom character creator) برای بازی سازی آنریل اینجین خود هستید و یا اینکه چگونه انیمیشن های چهره را با UE4 هدایت کنید، این ویدئو آموزشی را از دست ندهید.

آموزش کنترل کاراکتر تری دی مکس برای بازی سازی آنریل اینجین Morph targets

 

آموزش تصویری تری دی مکس آنریل اینجین Video Tutorials

 

پخش آنلاین ویدئو آموزش تری دی مکس + آنریل اینجین

دانلود ویدئو آموزشی Morph Targets Using a Character’s Head

دانلود ویدئو با لینک مستقیم – 428 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

آموزش فارسی بازی سازی آنریل اینجین سه بعدی : مقدماتی تا پیشرفته

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=61437 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*