خانه / دانلود آموزش مدل سازی سه بعدی : تری دی مکس 3ds max مایا Maya اتوکد Auto cad زیبراش ZBrush / دانلود نمونه کار آماده مالوس دیزاینر : نرم افزار طراحی لباس marvelous designer
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 4٫33 out of 5)
Loading...
بازدید: 4.33 - "دانلود نمونه کار آماده مالوس دیزاینر : نرم افزار طراحی لباس marvelous designer" توسط تاریخ انتشار: 09/07/2017

دانلود رایگان الگو نمونه کار آماده مالوس دیزاینر clothing parterns Presets & Textures  الگو نمونه کار آماده مالوس دیزاینر : الگوها Patterns در نرم افزار مارلوس دیزاینر، حکم طرح های از پیش آماده بلوپرینت blueprint  را دارند و تعیین میکنند که ظاهر نهایی لباس در Marvelous Designer به چه شکل باشد. که میتوانند آستین، یقه تنه بالایی ، …

دانلود نمونه کار آماده مالوس دیزاینر : نرم افزار طراحی لباس marvelous designer

دانلود رایگان الگو نمونه کار آماده مالوس دیزاینر : نرم افزار طراحی لباس marvelous designer Presets & Textures

دانلود رایگان الگو نمونه کار آماده مالوس دیزاینر clothing parterns Presets & Textures

 الگو نمونه کار آماده مالوس دیزاینر : الگوها Patterns در نرم افزار مارلوس دیزاینر، حکم طرح های از پیش آماده بلوپرینت blueprint  را دارند و تعیین میکنند که ظاهر نهایی لباس در Marvelous Designer به چه شکل باشد. که میتوانند آستین، یقه تنه بالایی ، نیم تنه پایینی sleeve, shirt, dress و … باشند. اما اگر بخواهید خودتان از صفر این الگوها را طراحی کنید، کاری بسیار مشکل هست و حتی بسیاری از طراحان حرفه ای هم، برای طراحی های جدید،  طرح های قبلی خود را ویرایش میکنند. اینجاست که داشتن مجموعه از پریست های آماده لباس نقش بازی میکند.شما میتوانید از الگوهای لباس موجود، به عنوان یک reference سریع استفاده کنید یا در پنل دو بعدی MD ،لباس های garments جدیدی را برای خودتان بسازید.

پکیج ویژگی های فیزیکی آماده physical properties

در مارلوس دیزاینر، شما میتوانید توسط physical properties ، تعیین کنید که حالت ایستادن و افتادن لباس drape hang چطور باشد و این ویژگی های فیزیکی مستقیما روی simulate animations هم تاثیر میگذارند. برای ترکیب آن تنظیمات settings ، باید بسیار تمرین کنید و زمان زیادی را هم صرف کنید تا ظاهر لباس شما، عالی شود. خیلی وقت ها، آمده کردن ویژگی های فیزیکی، از طراحی خود لباس بیشتر طول میکشد.

در این صفحه ، پکیج کاملی از پریست ها و لایبرای آماده مارلوس دیزاینر Marvelous Designer garment patterns را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که میتوانند الگو پایه ای برای ساخت همه نوع تی شرت shirts ، آستین لباس sleeves ،  عبا cloaks ، روسری و کلاه hoods & hats ، شنل capes ، جاکت jackets ، یقه collars ،سر آستین cuffs ، دامن skirts ، انواع لباس dresses ، لباس های چین دار pleats ، شلوار pants و … است.

با این پکیج الگو نمونه کار آماده مالوس دیزاینر ، عملا نمونه کار هر قسمت از لباس را که بخواهید میتوانید داشته باشید .به سادگی میتوانید هر نوع پریست preset را که میخواهید بارگذاری کنید و لازم نیست که به صورت آزمون و خطا، کارتان را پیش ببرید. با الگوهای با کیفیت بالا HD patterns این مجموعه که دزر حالت full screen mode on an iMac 27 ضبط شده اند.

ویدئو آموزشی Video Tutorials

 

پخش آنلاین ویدئو آموزشی استفاده از الگو نمونه کار آماده مالوس دیزاینر

دانلود مجموعه کامل CGELVES – Marvelous Designing clothing parterns, Presets & Textures

دانلود با لینک مستقیم – 268 مگابایت

آموزش فارسی صفر تا صد مارلوس دیزاینر

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آبجکت های سه بعدی، لطفا به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

 

I think that’s about as much fun as we’re going to have with a sheet. There are several ways to save your work in marvelous-designer بیایید از این لباس خلاص شویم تا خودمان را بسازیم. شما می توانید همه ی لباس ها را با نگه داشتن موس ماوس و رسم یک جعبه در اطراف آنها و ضربه زدن به حذف را انتخاب کنید. با این حال، تمام پارچه های سفارشی و سایر تنظیمات مربوط به این لباس باقی می ماند. من فکر می کنم بهتر است تازه شروع شود. از منوی اصلی گزینه File New را انتخاب کنید. MD یک شکل از علامت در پنجره 2D را فراهم می کند و به ما یک پارچه پیش فرض اساسی می دهد. بیایید یک شبیه سازی سریع برای احساس به برنامه. ابزار مستطیل را در قسمت 2D انتخاب کنید. بسیاری از ابزارها دو روش استفاده از آنها را دارند. من می توانم در پنجره 2D کلیک کرده و بکشم تا مستطیل من ایجاد شود. من هم می توانم فقط با کلیک بر روی یک کادر محاوره ای را انتخاب کنم. این کادر محاوره مستطیلی ایجاد می کند که من بتوانم ابعاد دقیقی وارد کنم. در حال حاضر، ما فقط یک مستطیل بزرگ را بر روی شبح می کشیم. لطفا توجه داشته باشید که هنوز هم ابزار مستطیل فعال است. من می توانم مستقیما به طور مستقل طراحی کنم. برای انتشار یک ابزار، ابزار Edit Pattern را انتخاب کنید. این معادل یک حالت خنثی است و شما را از دردسر خارج خواهد کرد. حتی اگر ابزار را تغییر دادم، مستطیل من هنوز انتخاب شده است. به همین دلیل زرد است. برای لغو انتخاب آن، در هر جای خارج از مستطیل در پنجره 2D کلیک کنید. ما دارای چهار نقطه با خطوط در میان است. در اسناد MD، آنها از اصطلاحات خط نقطه استفاده می کنند، نه لبه های قائم، چهره، بنابراین این چیزی است که من استفاده می کنم. تمام نقاط به خطوط در MD متصل می شوند. شما نمیتوانید فقط یک نقطه حلق آویز کنید. من می توانم خط را انتخاب کنم و آن را هر جا که می خواهم بکشم توجه داشته باشید که وقتی که من کشیدن، MD به من اطلاعات بسیار مفید داده است. این طول خطوط من را نشان می دهد و فاصله از نقاط قدیمی من به موارد جدید من با خط ارغوانی خط کشیده ارتباط برقرار می کند. اگر یک نقطه را بگیرم و آن را بکشم، همان اطلاعاتی را می گیرم. شما می توانید الگوهای خود را با کشیدن خطوط یا نقاط دستکاری کنید. طول این خط بسیار مفید است، بنابراین اجازه دهید آنها را روشن کنیم تا بتوانیم آنها را همیشه ببینیم. راست کلیک کردن در پنجره 2D و انتخاب نمایش خط طول. چند بار وقتی یک نقطه یا خط را حرکت می دهید، می خواهید آن را به صورت ارتوپدی محدود کنید. این بدین معنی است که ما می خواهیم به موقعیت زودگذر به یک زاویه دقیق حرکت کنیم. برای انجام این کار، کلید shift را در حین کشیدن نگه دارید. شما نمیتوانید کلید shift را فشار دهید، سپس با کشیدن بر روی چپ کلیک کنید. شما باید به سمت چپ کلیک کنید کشیدن کمی، سپس کلید shift را پایین نگه دارید. من می دانم، این کمی عجیب است، اما این چگونه کار می کند. این خطوط نقاشی بنفش را نشان می دهد که زاویه دقیق را برای هدایت شما نشان می دهد. من می توانم همین کار را انجام دهم. ببینید که چطور نقطه به خطوط بنفش چسبیده است؟ شما آن را مفید پیدا خواهید کرد، پس آن را به یاد داشته باشید. به طور پیش فرض، الگوهای 2D شما در پنجره 3D نیستند. شما باید دو پنجره را هماهنگ کنید. دوبار کلیک کنید همگام سازی را انتخاب کنید و نارنجی تبدیل شود. خواهید دید که MD به طور خودکار پارچه اصلی را به الگوی ما در پنجره 2D اعمال کرد. رنگ خاکستری آبی رنگ نشان داده شده است که پارچه مورد استفاده قرار گرفته است. حالا ما یک قطعه بزرگ الگوی در پنجره 3D داریم. لطفا توجه داشته باشید که کاربران 3D همیشه الگوها هستند. شما کره ها، سیلندرها یا مکعب ها را در اینجا دریافت نمی کنید. الگوی در پنجره 3D را برای نمایش Gizmo انتخاب کنید. همان طور که در بالا ذکر شد، شما می توانید الگوی بالا / پایین، سمت به سمت یا جلو و عقب را با استفاده از فلش های Gizmo حرکت دهید. شما همچنین می توانید الگوی با استفاده از حلقه های Gizmo را بچرخانید. رنگ ها همانند فلش ها هماهنگ می شوند. روی دایره قرمز کلیک کنید تا در محور X چرخید و غیره. اجازه دهید از Gizmo برای قرار دادن این الگو در بالای صفحه نماد استفاده کنیم. اکنون اجازه دهید با کلیک کردن بر روی پیکان خاکستری رو به پایین در سمت چپ بالا شبیه سازی شود. فلش به رنگ نارنجی تبدیل خواهد شد و شبیه سازی آغاز خواهد شد. هنگامی که الگوی جایی است که شما آن را می خواهید، با کلیک بر روی دکمه شبیه سازی دوباره برای متوقف کردن. برای کسانی که در 3D هستند، الگوهای 2D اولیه هستند با مقدار بسیار کم هندسه. پنجره 3D به صورت خودکار یک اصلاح کننده سطح زیربخش را اعمال می کند. شما می توانید چگالی زیرشاخه را تنظیم کنید. در حال حاضر علامت ما یک ورق بیش از سر او است. اگر ما می خواهیم تنظیم موقعیت الگوی برای شروع دوباره، دکمه آبی تنظیم مجدد تنظیم 3D (همه) را انتخاب کنید.

 

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=37487 :لینک کوتاه

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*