افکت صوتی

دانلود افکت های صوتی ترسناک سینمایی Cinematic Dark FX

دانلود افکت صوتی ترسناک cinematic dark fx : Sound FX, World

دانلود افکت صوتی ترسناک cinematic dark fx : Sound FX, World

مجموعه ای جدید از افکت صداهای سینمایی تاریک آماده دانلود است تا این احساس شدید را برای پروژه های طراحی صدا شما به ارمغان بیاورد. که میتونید در ساخت فیلم های وحشتناک استفاده کنید

این مجموعه افکت صوتی سینمایی ترسناک Function Loops Cinematic Dark FX فوق العاده است که از افکت های کمیاب مانند: اثرات تاریک، جو وحشت زده، دیوانه ایستر، SFX، صداهای هیولا و مختلف دیگر آزمایش های دیوانه و … است.

مهم نیست که کدام ژانر را تولید می کنید، مجموعه افکت صوتی سینمایی ترسناک Cinematic Dark FX  نتایجی را که شما دنبال آن هستید، ارائه می دهد که شامل کتابخانه‌ کاملی از 100 نوع افکت صدا حرفه ای با کیفیت بالا  است.

کیفیت صداهای پکیج Function Loops Cinematic Dark FX بسیار عالی و استاندارد 96k 24bit می باشد و برای کاربرد حرفه ای کاملا مستر و طراحی شده‌اند، فقط کافی است هر کدام را بکشید و در تایم لاین ویرایشگر صوتی یا ویدیویی خود تون قرار داد ه و رندر بگیرید.

با این اجزای آماده صدا (افکت صوتی سینمایی ترسناک) میتوانید ارزش کار تولیدی خودتون رو ارتقا بدید و اثر سینمایی خودتون رو با بهترین کیفیت و در حد استاندارد های جهانی ؛ صداگذاری کنید.

  • تعداد افکت: 100
  • فرمت صوتی: Wav
  • حجم فایل: 317 مگابایت

دانلود فايل مجموعه افکت صوتی سینمایی ترسناک Cinematic Dark FX

Function Loops Cinematic Dark FX

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=84663 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا