افکت صوتی

دانلود پکیج حرفه ای افکت صوتی برای میکس Blastwave FX Starter FX

دانلود پکیج حرفه ای افکت صوتی برای میکس Blastwave Starter FX

افکت صوتی برای میکس پریمیر  پرو + افترافکت Blastwave FX Starter Sound FX

در این صفحه یکی از بهترین محصولات سایت blastwavefx را برای دانلود خدمت شما ارائه میکنیم تا با بالاترین استاندارد های جهانی ،  صدای اثر ویدیوی خودتون را میکس  و مونتاژ کنید.با کمک بسته صوتی Starter FX Sound Effects Download Pack که به صورت فشرده منتشر شده ، شما هم خیلی سریع میتوانید وارد دنیای طراحی صدا شوید.

مجموعه افکت صوتی Blastwave FX Starter FX لایبراری جامعی  از 500 نوع افکت صوتی در 40 بخش مختلف است و موارد مهم و کاربردی مانند : صدای آب و هوایی ، افکت صدای افت و خیر، دیستورشن ، افکت صدا در محیط های صنعتی مانند کارخانه جات، صدا در محیط ورزشی ، انواع مختلف صداهای محیطی و ….. را به راحتی میکس کنید.

پکیج صدای FX Starter مانند خط تولید منحصر به فردی از Blastwave FX است که به شما امکان دانلود صداهای پخش با کیفیت بالا را می دهد. مانند تمام Blastwave FX اثرات با کیفیت بالا کتابخانه ها، بسته های قدرت با متادیتا است که سازگار با ابزارهای Pro Tools، Soundminer، NetMix، iTunes و سایر موتورهای جستجو محبوب کتابخانه صوتی است.

هر صدا در ابتدا با کیفیت 24 bit 96k ضبط شده و برای کاربرد حرفه ای کاملا مستر شده‌اند، فقط لازم است هر کدام را بکشید و در تایم لاین ویرایشگر صوتی یا ویدئویی خودتون قرار داده و رندر بگیرید.

  • تعداد افکت: 500
  • تعداد دسته‌ها: 40
  • فرمت صوتی: mp3
  • حجم فایل: 234 مگابایت

دانلود فايل مجموعه افکت صوتی برای میکس پریمیر پرو + افترافکت

Starter FX Sound Effects Download Pack  (Blastwave FX Starter Sound FX)

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=84464 :لينک کوتاه
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا