افکت صوتی

پکیج افکت صدا تریلر فیلم BRAAAM Strike | Cinematic Sound Effects Library

پکیج افکت صدا تریلر فیلم BRAAAM Strike | Cinematic Sound Effects Library

این فایل دانلودی مربوط یه یک آرشیو جامع از افکت صدا تریلر فیلم به اسم BRAAAM STRIKE است که در سایت asoundeffect منتشر شده که در گروه Cinematic sound effects / recordings قرار میگیرد و مناسب برای ساخت انواع مختلف پروژه‌های ویدئویی سینمایی است.

اگر برای پروژه های ویدئویی خودتون نیاز به پکیچ  افکت صوتی حماسی و سینمایی با کیفیت بالا  دارید ؛ این مجموعه برای شماست. برای کاربرد حرفه ای کاملا مستر شده‌اند، فقط باید هر کلیپ صوتی رو بکشید و در تایم لاین ویرایشگر صوتی یا ویدئویی خودتون قرار بدید و رندر بگیرید

فیلم هایی مانند ابتکار، شوالیه تاریکی و ترانسفورماتور، محل تولد BRAAAM بودند و امروز ما با افتخار به شما یک مجموعه جدید و حماسی از این صحنه را برای ساختن صداها ارائه می کنیم. BRAAAM Strike یک انتخاب صوتی از عناصر صوتی تعریف کننده حرفه ای است که تولید شما را از هم جدا می کند و آنها را در صداهای رضایت نخبگان هالیوود قرار می دهد. BRAAAM Strike به نمایش گذاشتن اثر صدای تریلر مورد علاقه ترین فیلم پس از فیلم اشاره می کند “امروزه آن به BRAAAM معروف است. این صداها به عنوان چیزی از صدای شاخ مه، بیس بیس، انفجار عظیم برنج غیر قابل تشخیص، یک الفون در کنار یک آمپلی فایر، یک صدای رمضون معده و بیشتر قابل تشخیص، «صدای آغاز»، توصیف شده است.

  • تعداد افکت: 100
  • فرمت صوتی: Wav
  • حجم فایل: 514 مگابایت

دانلود فايل مجموعه افکت صوتی تریلر فیلم

BRAAAM Strike | Cinematic Sound Effects Library

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=84595 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا