آموزش یو وی مپینگ تری دی مکس 3ds Max Normal Maps Packing UVs

آموزش یو وی مپینگ تری دی مکس 3ds Max Normal Maps Packing UVs

آموزش یو وی مپینگ تری دی مکس

یکی از مهم ترین و سخت ترین مراحل ساخت تکسچر و متریال برای آبجکت های پیچیده ، ساخت یک مپ با مقیاس درست (UV) برای کل آن آبجکت است.در ویدئو قبلی ، تنظیمات لازم برای ایجاد یک مپ برای ستون وسر ستون رومی را انجام دادیم و در این مرحله، کار خروجی گرفتن (Packing UVs) آن مپ را انجام خواهیم داد.

پس از این کار، میتوانیم مپ خروجی مان را با فرمتی مانند Jpg خروجی بگیریم و با یک کلیک و درگ ساده ، میتوانیم آن را به آبجکت مورد نظر، اعمال کنیم ….این آموزش از هفت قسمت پشت سرهم ساخته شده است. برای دانلود ادامه این مجموعه آموزش، با 3dmaxFarsi.ir همراه باشید.

دانلود ویدئو آموزشی (قسمت اول تا هفتم)

آموزش مدلسازی کلاسیک

 

 

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=69706 :لینک کوتاه
برچسب ها
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا
بستن