آموزش نورپردازی خارجی در تری دی مکس + اسکچاپ

آموزش کرونا برای سینمافوردی MographPlus Corona for Cinema 4D

MographPlus - Comprehensive Introduction to Corona for Cinema 4D

دانلود آموزش کرونا سینمافوردی MographPlus – Comprehensive Introduction to Corona for Cinema 4D

در این صفحه میتوانید دوره کامل و جامع : آموزش کرونا برای سینمافوردی را دانلود کنید و رندرگیری حرفه ای خودتان را در Cinema 4D انجام دهید.

در بخش اول ، ما یک مرور کلی از رابط کاربری Corona و جریان کاری کلی در سینما 4d ارائه می دهیم.

بخش 2 همه چیز در مورد نورپردازی و روشنایی جهانی است ، ابتدا نور تاج و تمام ویژگی های آن را بررسی می کنیم ، سپس در مورد روشنایی جهانی یا روشنایی غیرمستقیم صحبت می کنیم ، می آموزیم که چگونه پرتوهای نور در دنیای واقعی کار می کنند و چگونه Corona با استفاده از روشنایی جهانی رفتار مشابهی را شبیه سازی می کند. سپس ما شروع به یادگیری در مورد دو حلال GI در Corona ، Path Tracing و UHDcache می کنیم و چه زمانی و کجا از هر یک استفاده کنیم تا واقع بینانه ترین نور ممکن را تولید کنیم.

پس از یادگیری در مورد اصول روشنایی و GI ، نگاهی به Corona Sun and Sky ، نورپردازی مبتنی بر تصویر ، Corona Light Material می اندازیم ، می آموزیم که چگونه نورپردازی داخلی را به درستی و کارآمد انجام دهیم ، در مورد اثرات حجمی در کرونا می آموزیم و در نهایت کشف می کنیم. از ویژگی های شگفت انگیز Light Mix در Corona است که اجازه می دهد تا صحنه را در حین یا بعد از ارائه به صورت تعاملی بازنویسی کنید.

بخش سوم به مواد و نقشه های كرونا اختصاص داده شده است ، ابتدا درباره Corona Material كه ماده اصلی Corona است ، می آموزیم ، همه چیز را در مورد مواد Corona و چگونگی ایجاد سایه های واقع بینانه با آن می آموزیم.

و در آخر اینکه در مورد رندر المنت ها Cororna Render elements یا مراتب رندرگیری (render passes) رندر بحث می کنیم ، همه عناصر رندر را طی می کنیم و یاد می گیریم که چگونه عناصر رندر مختلفی تولید می شود و هر کدام به رندر نهایی اضافه می کنند؟ سپس می آموزیم که چگونه عناصر ارائه دهنده را با استفاده از یک برنامه خارجی مانند After Effects ترکیب کنیم.

در بخش پایانی دوره آموزشی MographPlus Comprehensive Introduction to Corona for Cinema 4D ، ما نگاهی به Corona Proxy ، برچسب آهنگ سازی تاج ، گزینه های دید و در نهایت مبدل صحنه corona می اندازیم که امکان تبدیل ساده سینمای 4d و vray به صحنه های تاج را فراهم می کند.ما قصد داریم این دوره را زنده نگه داریم و به محض اینکه نسخه جدید Corona در دسترس است ، این دوره را با آموزش های ویدیویی بیشتر به روز کنیم.

 

دانلود آموزش تصویری کرونا برای سینمافوردی : انجین قدرتمند سه بعدی سازی

MographPlus – Comprehensive Introduction to Corona for Cinema 4D

 

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا