آموزش ساخت تکسچر برای پوست و چشم کاراکتر انسان 3ds Max V-Ray

3ds Max V-Ray آموزش کاراکتر سازی تری دی مکس پوست انسان

آموزش کاراکتر سازی برای تری دی مکس : پوست انسان

در این سری از آموزش های ویدئویی گرافیک دو بعدی و تکسچر سازی و متریال سازی ویری ، نحوه رندر گرفتن چشم و پوست انسان render realistic human skin را  ویری  برای تری دی مکس V-Ray for 3ds Max  و نرم افزار های نرم افزار مادباکس Mudbox و فتوشاپ Photoshop تمرین خواهیم کرد.

در حالی که رندر گیری ، یک از قدرتمند ترین روش ها برای پرزانته و معرفی هر جسم سه بعدی برای بچه های گرافیست است ، ولی پروسه انجام اینکار میتواند نه فقط برای مبتدیان ؛ بلکه برای حرفه ای ها advanced users هم میتواند خیلی گیج کننده باشد.

در این دوره آموزشی ، به شما کمک میکنیم تا این پروسه را بتوانید ساده کنید. اول از همه مقدمات برای رندرگیری assets را میسازیم و روش های رسیدن به پروژه نهایی تا پست پروداکشن post-work را انجام خواهیم داد.

پس از اینکه این دوره را تکمیل کردید ، درک خیلی بهتر و کامل تری از پروسه کلی شامل رندر گیری واقع گرایانه برای کاراکتر در تری دی مکس( rendering a realistic character in V-Ray for 3ds Max) ، پیدا خواهید کرد.

همچنین در طول این دوره آموزشی ، کلی ترفتندها و تکنیک های مربوط به پروژه ساخت پوست انسان برای کاراکتر مانند : شیدر پوست (skin shading) و گردش کار خطی linear را یاد خواهیم گرفت که در نهایت ، به شما هنرمند و گرافیست؛  کمک خواهد کرد که به یک سطح جدید از واقع گرایی و جان بخشیدن به اشیاء برسید.

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

  • نام آموزش : آموزش ساخت تکسچر برای پوست و چشم کاراکتر انسان
  • نرم افزارهای استفاده شده : 3ds Max , V-Ray , Mudbox , Photoshop
  • شرکت سازنده : pluralsight
  • زمان : 2 ساعت و 40 دقیقه

دانلود فیلم آموزش ساخت تکسچر برای پوست و چشم کاراکتر انسان

 Realistic Skin Shading, Lighting, and Rendering in 3ds Max and V-Ray

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

If you like to pay with Paypal, Email us at :  jafarsydi [at]yahoo.com

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=15624 :لینک کوتاه
کانال تلگرام
برچسب ها
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن