آموزش مدلسازی

آموزش روش های ویرایش مدل 3بعدی زیبراش ZBrush

دانلود آموزش Mesh Creation Concepts in ZBrush

آموزش مدلسازی زیبراش Mesh ZBrush

فیلم آموزشی ویرایش حجم سه بعدی مدل Mesh ZBrush

دانلود رایگان آموزش ویرایش حجم سه بعدی مدل Mesh ZBrush : در درس قبل در مورد طراحی کاراکتر ZBrush  و ساخت سطوح سخت زیبراش Zbrush صحبت کردیم.حالا در این آموزش زیبراش Mesh ZBrush ، به روش های ویرایش آبجکت های اولیه خواهیم پرداخت.

ZBrush نرم افزاری فوق العاده برای مجسمه سازی و نقاشی sculpting painting است.یکی از مزیت ها و ویژگی آن مانند سایر اپلیکیشن ها مدلسازی از هیچ است به این معنی که لازم نیست که حتما حجم اولیه یا خامی داشته باشیم که بتوانیم شروع به حجم سازی کنیم!

برای مدلسازی زیبراش، از ZSpheres ها و همچنین ابزارهای توپوگرافی Topology استفاده میکنیم همچنین روش های بازسازی و خروجی گرفتن extraction remeshing را مرور میکنیم و در مورد ShadowBox و ساخت حجم با استفاده از Morph Targets بحث خواهیم کرد.در پایان این دوره آموزشی، درک خیلی بهتری از انواع روش های حجم سازی زیبراش خواهید داشت.

  1.  معرفی و خلاصه پروژه
  2. آموزش کار با احجام اولیه زیبراش primitives
  3. نحوه مدلسازی با Zspheres
  4. آموزش کار با ابزارهای توپولوژی topology tools
  5. استخراج گیری از حجم Extracting geometry
  6. بازسازی آبجکت ها
  7. آموزش تبدیل آلفا به حجم سه بعدی alphas به 3D geometry
  8. آموزش ShadowBox زیبراش
  9. استفاده از منحنی curve بر اساس قلمو brushes
  10. ساخت حجم مش بر اساس IMM brushes
  11. حجم سازی – مدلسازی با استفاده از تارگت های مورف Morph Targets

دانلود رایگان آموزش Mesh Creation Concepts in ZBrush

 پیش نمایش آنلاین قسمت اول آموزش

 

دانلود آموزش روش های ویرایش مدل 3بعدی زیبراش

 Mesh Creation Concepts in ZBrush

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

 

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=6225 : لینک کوتاه
instagram
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا