آموزش مدلسازی

آموزش مدلسازی حرفه ای تری دی مکس : قسمت پنجم Quick Start to Modeling in 3ds Max

دانلود فیلم آموزش مدلسازی حرفه ای تری دی مکس : قسمت پنجم pluralsight - Quick Start to Modeling in 3ds Max Volume 5

آموزش مدلسازی حرفه ای تری دی مکس pluralsight – Quick Start to Modeling in 3ds Max Volume 5

در این صفحه میتوانید قسمت پنجم و آخر مجموعه آموزش مدلسازی حرفه ای تری دی مکس را دانلود کنید که حاوی ترفند های حرفه ای برای مدلسازی سطوح منحنی و پیچیده در نرم افزار تری دی مکس است

در جلد 5 شروع سریع به مدل سازی در 3ds Max ، شروع به تقویت کلیه مفاهیم ، ابزارها و تکنیک ها از سطوح قبلی خواهیم کرد و یک شخصیت کامل ایجاد می کنیم.

ما همچنین با ایجاد برخی حلقه های کنترل پیشرفته که برای تغییر شکل مناسب یک شخصیت انیمیشن بسیار مهم است ، چگونگی شروع به مسدود کردن در جزئیات خاص از مدل را پوشش خواهیم داد. ما چگونگی شکستن وظیفه بزرگ مدل سازی بدن ، سر ، مو و لوازم جانبی یک شخصیت را پوشش خواهیم داد.

 همچنین در خاتمه جلد pluralsight – Quick Start to Modeling in 3ds Max Volume 5  یک مدل کاراکتری تمام شده خواهیم داشت که می تواند در یک صحنه روایت استفاده شود. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که به ترتیب انجام شوند ، بنابراین ما واقعاً شما را ترغیب می کنیم قبل از ادامه این بخش با جلد 1 تا 4 شروع کنید. ما همچنین شما را ترغیب می کنیم تا از تکالیفی که هر جلد را دنبال می کند ، استفاده کنید. این تکالیف به شما امکان می دهد تا آنچه را که آموخته اید به دست بیاورید و آن ابزارها و تکنیک ها را برای پروژه های خود بکار بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.

 

دانلود فیلم آموزش مدلسازی حرفه ای تری دی مکس : قسمت پنجم

pluralsight – Quick Start to Modeling in 3ds Max Volume 5

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=111554 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا