آموزش مدلسازی ارگانیک تری دی مکس Architecture Design 3ds Max

آموزش تری دی مکس در معماری : مدلسازی ارگانیک

آموزش تری دی مکس در معماری : مدلسازی ارگانیک

در این سری از آموزش های تری دی مکس در معماری و مدل سازی سه بعدی ، میخواهیم تکنیک های ساخت فرم های معماری را با استفاده از منابع مختلف مانند : اطلاعات توپوگرافی و شیب زمین  graphical data ، تصاویر و مناظر پروژه images ، صدا های موجود در جو audio ، نیروهای محیطی پروژه را شبیه سازی simulated forces کنیم.

پس از گذراندن معرفی مفاهیم و مشخص کردن هدف این پروژه ، این اطلاعات و نتیجه انها را روی پل San Francisco’s Golden Gate اعمال خواهیم کرد و این اطلاعات را در غالب یک فرم سه بعدی ، روی پل قرار خواهیم داد.

در پایان این دوره مدلسازی تریدی مکس ، دانش کافی برای طراحی  سبک دیجیتالی digital design در معماری را پیدا خواهید کرد و میتوانید از این دانش، در پروژه های projects خودتان استفاده کنید.

اینها مسائل و مفاهیمی بود که از دید معماری به این آموزش داشتیم. از نظر آموزش تریدی مکس ، ابزار های زیادی مانند آموزش کار با خطوط اسپیلاین splines ، کار با سطوح منحنی surfaces ، دیس پلیس های دینامیک  physical displacement ، انیمیشن سازی animations ، پارامترهایی برای نشان دادن مدل به صورت سیمی wire parameters ، محدود کننده های انیمیشن animation constraints ، شبیه سازی کننده باد wind simulations در تریدی مکس و کلی مفاهیم و ابزار دیگر را در مکس برای انجام این پروژه بکار خواهیم گرفت.

 

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

  • نام آموزش : آموزش مدلسازی ارگانیک تری دی مکس Architecture Digital Design 3ds Max
  • نرم افزارهای استفاده شده : 3ds Max , Vray , AutoCAD, Photoshop
  • شرکت سازنده : Digital Tutors
  • زمان : 3 ساعت و 42 دقیقه

 

دانلود فیلم آموزش مدلسازی ارگانیک تری دی مکس

Digital Tutors – Generating Conceptual Architecture Using Digital Design Techniques in 3ds Max

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

 
www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=15600 :لینک کوتاه
کانال تلگرام
برچسب ها
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن