آموزش مدلسازی

آموزش مدلسازی ارگانیک تری دی مکس Architecture Design 3ds Max

آموزش تری دی مکس در معماری : مدلسازی ارگانیک

آموزش تری دی مکس در معماری : مدلسازی ارگانیک

در این سری از آموزش های تری دی مکس در معماری و مدل سازی سه بعدی ، میخواهیم تکنیک های ساخت فرم های معماری را با استفاده از منابع مختلف مانند : اطلاعات توپوگرافی و شیب زمین  graphical data ، تصاویر و مناظر پروژه images ، صدا های موجود در جو audio ، نیروهای محیطی پروژه را شبیه سازی simulated forces کنیم.

پس از گذراندن معرفی مفاهیم و مشخص کردن هدف این پروژه ، این اطلاعات و نتیجه انها را روی پل San Francisco’s Golden Gate اعمال خواهیم کرد و این اطلاعات را در غالب یک فرم سه بعدی ، روی پل قرار خواهیم داد.

در پایان این دوره مدلسازی تریدی مکس ، دانش کافی برای طراحی  سبک دیجیتالی digital design در معماری را پیدا خواهید کرد و میتوانید از این دانش، در پروژه های projects خودتان استفاده کنید.

اینها مسائل و مفاهیمی بود که از دید معماری به این آموزش داشتیم. از نظر آموزش تریدی مکس ، ابزار های زیادی مانند آموزش کار با خطوط اسپیلاین splines ، کار با سطوح منحنی surfaces ، دیس پلیس های دینامیک  physical displacement ، انیمیشن سازی animations ، پارامترهایی برای نشان دادن مدل به صورت سیمی wire parameters ، محدود کننده های انیمیشن animation constraints ، شبیه سازی کننده باد wind simulations در تریدی مکس و کلی مفاهیم و ابزار دیگر را در مکس برای انجام این پروژه بکار خواهیم گرفت.

 

فیلم آموزشی Video Tutorials

http://3dmaxfarsi.wistia.com/medias/s6ytlgtrgj?embedType=iframe&seo=false&videoFoam=true&videoWidth=720

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

  • نام آموزش : آموزش مدلسازی ارگانیک تری دی مکس Architecture Digital Design 3ds Max
  • نرم افزارهای استفاده شده : 3ds Max , Vray , AutoCAD, Photoshop
  • شرکت سازنده : Digital Tutors
  • زمان : 3 ساعت و 42 دقیقه

دانلود فیلم آموزش مدلسازی ارگانیک تری دی مکس

Digital Tutors – Generating Conceptual Architecture Using Digital Design Techniques in 3ds Max

vip

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید
www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

نمایش بیشتر
telegram

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا