آموزش مدلسازی

آموزش طراحی مدولار معماری راینو نما ساختمان Rhino 3D Architecture

دانلود آموزش ThinkParametric - Modularization & Rationalization

آموزش طراحی مدولار معماری طراحی نما ساختمان

فیلم آموزشی طراحی مدولار معماری فرم های ارگانیک راینو ThinkParametric – Modularization & Rationalization

مدولار ، ابزاری مهم در معماری مدرن هست و هر طرح معماری براساس نظامی از اندازه ها و اندازه گذاری انجام میشود. در این سری از آموزش های مدل سازی معماری راینو، میخوایم در مورد یکی از مهم ترین جوانب مدلسازی پارامتریک صحبت کنیم

داشتن یک مجموعه گسترده ای از اعداد که همه کاملا از یکدیگر متمایز هستند و مپ گذاری آنها به اندازه نزدیک ترین مقادیری که قادر کنترل هستند، به قصد بهینه سازی .

برای انجام اینکار ، چندین نمای ساختمان را به صورت مودولار (modular facade surface) طراحی و تمرین خواهیم کرد و همچنین آنها را به پلان طبقات ساختمان های مختلف اعمال میکنیم که نشان بدهیم که میتوانند به هر طراحی معماری و در هر شرایطی قابل اجرا باشند

همچنین در این آموزش Rhino چندین تکنیک تجسم نمایی معماری را برای شما توضیح خواهم داد (از جمله modules by color) و روش های بهینه سازی را با استفاده از ابزار Galapagos Evolutionary Solver را تمرین خواهیم کرد , و نحوه استفاده از پلاگین Human برای مکان دهی بلوک های 3بعدی (3D blocks)،  طراحی نما را به صورت کاملا بهینه سازی شده و سبک، انجام خواهیم داد.

چکیده این آموزش :

  • طراحی مدورلار برای نمای ساختمان
  • تکنیک های شبیه سازی معماری
  • نحوه استفاده از جعبه ابزار Human برای 3d blocks
  • آموزش نحوه ترکیب مدل های 3بعدی (3d Modeling) راینو با قابلیت های ابزار پارامتریک Grasshopper

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

  • نام آموزش : آموزش طراحی مدولار معماری فرم های ارگانیک راینو
  • نرم افزارهای استفاده شده : Rhino + Grasshopper
  • شرکت سازنده : ThinkParametric
  • زمان : 1 ساعت و 10 دقیقه

آموزش طراحی مدولار معماری راینو نما ساختمان

ThinkParametric – Modularization & Rationalization

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

instagram
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا