آموزش ساخت متریال سابستنس 3ds Max and V-Ray: Residential Interior Materials

آموزش ساخت متریال در سابستنس معماری Lynda - 3ds Max and V-Ray: Residential Interior Materials آموزش ساخت تکسچر در نرم افزار سابستنس پینتر

آموزش ساخت متریال در سابستنس Lynda – 3ds Max and V-Ray: Residential Interior Materials

آموزش ساخت تکسچر در نرم افزار سابستنس پینتر: در این صفحه میتوانید دوره آموزشی Lynda – 3ds Max and V-Ray: Residential Interior Materials را دانلود کنید و مهارت های متریال سازی خودتان را در نرم افزار تری دی مکس، سابتنس پینتر بالا ببرید. در پایان این دوره آموزشی ، شما یاد گرفتید که چگونه با متریال و تکسچرهای دقیق تنظیم شده شده در 3ds Max ، Substance Designer و V-Ray فضای داخلی مسکونی زیبایی ایجاد کنید.

معماران و طراحان برای ارائه طراحی داخلی خود به مواد واقع گرایانه نیاز دارند. یک تصویر خوب می تواند واقعاً به فروش یک پروژه کمک کند. بنابراین امروز ، من به شما نشان می دهم که چگونه با استفاده از 3ds Max و Substance Designer مواد واقع گرایانه V-Ray ایجاد کنید. دوره من شامل مواردی از قبیل فلز ، چوب ، پارچه و موارد دیگر خواهد بود. بنابراین ، بیایید با مواد داخلی برای معماری شروع کنیم.

آموزش استفاده از متریال های سابستنس دیزاینر در تری دی مکس

3ds Max and V-Ray: Residential Interior Materials Topics include:

  • ساخت پترن تایل دار Tiling patterns
  • اضافه کردن رنگ زندگی Adding color and relief
  • اعمال متریال های فیزیکی Using physical materials
  • ساخت متریال ویری Creating basic V-Ray materials
  • ساخت متریال در سابستنس Creating materials in Substance
  • Furnishing the interior with custom and third-party models
  • ساخت یک بیت مپ در سابستنس  Creating bitmaps in Substance
  • وارد کردن متریال به تری دی مکس Importing materials into 3ds Max
  • ساخت متریال ویری از بیت مپ Creating V-Ray materials from bitmaps
  • تنظبم متریال در سابستنس  و تری دی مکس Setting up Substance materials in 3ds Max
  • زمان دوره: 2:10 ساعت
  • سطح آموزش: مبتدی
  • نوع محتوا: ویدئو آموزشی

دانلود ویدئو آموزش ساخت متریال در سابستنس

Lynda – 3ds Max and V-Ray: Residential Interior Materials

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا