آموزش نورپردازی خارجی در تری دی مکس + اسکچاپآموزش کامل نورپردازی داخلی در تری دی مکس

آموزش تصویری نرم افزار لومیون Lumion 9: Photorealistic Archviz

یادگیری سریع لومیون Lumion 9: Photorealistic Archviz in Just 2.5 Hrs

دانلود آموزش تصویری نرم افزار لومیون Lumion 9: Photorealistic Archviz in Just 2.5 Hrs

در این آموزش تصویری نرم افزار لومیون سه بعدی، مربی آقای Adam Zollinger به شما نشان خواهد داد که چطور مدل های سه بعدی خودتان را در نرم افزار های اسکچاپ، رویت و… را وارد این برنامه کنید و خیلی سریع تصاویر و ویدئو هایی را به صورت انیمیشن خروجی بگیرید.

با گذشت زمان حدود دو ساعت ، تنظیمات اساسی را در نرم افزار لومیون  Lumion انجام خواهیم داد ، و شروع به ایجاد رندرهای واقع گرایانه میکنیم و انیمیشن های مورد علاقه خودتان را خواهید دید. در پایان ، یک چند پرزانته معماری زیبا برای اضافه کردن به نمونه کارها خود خواهید داشت.

کار کردن روی پروژه های معماری در نرم افزار لومیون Lumion ، به صورت بصری و تعاملی است و در نتیجه یادگیری آن را بسیار راحت میکند.اگر شما یک معمار یا طراح گرافیک سه بعدی ساز هستید که نیاز به تجسم نمایی سه بعدی و ارائه گرافیکی دارد ، اما هنوز نتوانسته اید جریان های کاری پیچیده رندر یاد بگیرید ، این دوره برای شما است. با استفاده از یک رابط کاربری ساده ، یک کتابخانه گسترده از تمام آبجکت های صروری و تمام ابزارهای لازم در Lumion ، شما میتوانید خیلی سریع پروژ ههای معماری خودتان را ارائه کنید.وقت آن است که مدل های SketchUp و Revit خود را با Lumion به سطح بعدی برسانید.

این دوره توسط LearnArchViz ، یک منبع قابل اعتماد برای آموزش تجسم معماری برای شما آورده شده است. اندی ، مربی ، با شرکت LearnArchViz همکاری کرده است تا دانش تخصصی خود در مورد Lumion را برای شما به ارمغان آورد. اندی و LearnArchViz برای کمک به موقع در بخش پرسش و پاسخ این دوره حضور خواهند داشت.

 

دانلود آموزش تصویری نرم افزار لومیون سه بعدی

Lumion 9: Photorealistic Archviz in Just 2.5 Hrs

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده

خرید پکیج آموزش نرم افزار لومین Lumion به زبان فارسی (مقدماتی تا پیش رفته)

آموزش نرم افزار لومین به زبان فارسی

telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا