آموزش ویری نکست برای اسکچاپ SketchUp: Rendering with V-Ray Next

آموزش ویری نکست برای اسکچاپ Lynda – SketchUp: Rendering with V-Ray Next

در این صفحه میتوانید دوره آموزشی ویدیویی پلاگین رندرینگ ویری نکست V-Ray Next برای اسکچاپ را از سایت لیندا دانلود کنید و رندرهای واقع گرایانه مخصوص نرم افزار SketchUp را ایجاد کنید.با پایان این دوره آموزشی ، شما یاد گرفتید که چگونه از پلاگین V-Ray به طور مستقیم در SketchUp استفاده کنید ، و مجموعه V-Ray از ابزارهای خلاقانه برای نورپردازی، سایه زنی و رندر را کشف کنید.

آموزش ویری نکست برای اسکچاپ Lynda – SketchUp: Rendering with V-Ray Next

به این دوره نورپردازی و رندرینگ خوش آمدید که در آن ما نگاهی به نحوه در استفاده از موتور رندر V-Ray Next در داخل برنامه SketchUp خواهیم داشت. نام من برایان بردلی است و من واقعاً مشتاقانه منتظر هستم که از طریق ابزارها و گزینه های بیشماری که برای استفاده در این موتور رندر پیشرفته موجود است کار کنم.

در فصل هایی که برای شما آماده کرده ایم ، همه چیز را از ویژگی های جدید ویری نکست V-Ray Next نظیر Cryptomatte و مواد فلزی و همچنین اجرای نور از طریق روشنایی در V-Ray ، GI ، و موارد دیگر جستجو خواهیم کرد. تعداد زیادی از مواد و نقشه ها ، کنترل کیفیت با استفاده از نمونه برداری از تصویر ، مدل دوربین فیزیکی V-ray ، عناصر رندر ، بافر فریم V-Ray و یک دسته کامل از آنچه که من به آن ابزار V-Ray FX می گویم ، مانند V- ری سوم ، پروکسی V-ray ، رندرگیری واقعیت مجازی VR و موارد دیگر. اگر آماده هستید تا با استفاده از V-Ray Next در برنامه SketchUp به این موضوع برسید ، پس بیایید وارد شوید و وارد شوید.

SketchUp: Rendering with V-Ray Next:

  • Setting SketchUp preferences
  • The render engine
  • The V-Ray Frame Buffer
  • Working with light
  • Working with the V-Ray camera
  • V-Ray materials
  • V-Ray map types
  • Image sampling
  • Working with render elements
  • V-Rays FX tools
  • V-Ray scene export and import

دانلود مجموعه کامل آموزش ویری نکست برای اسکچاپ از سایت لیندا

Lynda – SketchUp: Rendering with V-Ray Next

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا