آموزش جامع رندرینگ OctaneRender برای سینمافوردی از سایت لیندا

آموزش اکتان رندر Lynda – OctaneRender for Cinema 4D Essential Training

آموزش اکتان رندر Lynda – OctaneRender for Cinema 4D Essential Training

در این صفحه میتوانید یک آموزش کامل و جامع در مورد متور رندر اکتان رندر OctaneRender برای نرم افزار قدتمند سه بعدی ساز سینمافوردی Cinema 4D را از سایت لیندا دانلود کنید.با پایان این دوره آموزشی ، یاد گرفتید که چگونه صحنه های سینمایی 4D خود را با OctaneRender خیلی سریع رندر بگیرید و ارائه دهید.

به یادگیری اصول اکتان رندر در نرم افزار Cinema 4D به این دوره خوش آمدید. من با بحث در مورد اینکه اوکتان رندر چیست و کارهایی که می توانید با این رندر سازنده شخص ثالث انجام دهید را شروع می کنم. قبل از اینکه در سینما 4D بیشتر به اکتان رندر را شروع کنیم ، یک راهنمای شروع سریع را دنبال می کنیم ، بنابراین شما برای موفقیت آماده شده اید. من به شما نحوه استفاده از بیننده زنده را نشان می دهم. و ما یک طرح بندی ایجاد خواهیم کرد که می توانیم در سینما 4D هنگام کار با اکتان از آن استفاده کنیم. سپس ، ما به کار با مواد از جمله ترکیب جدید و مواد فلزی معرفی شده در Octane 3.08 عمیق تر می پردازیم.

ما سیستم نورپردازی اکتان و دوربین لنز نازک را کشف خواهیم کرد که در آن می توانیم جلوه هایی از قبیل عمق میدان و تاری حرکت ایجاد کنیم. و من نحوه استفاده از جلوه های پست را پوشش می دهم. اکتان برای سینما 4D از ویژگی های دیگری برخوردار است که ما نیز به آنها خواهیم پرداخت. مانند Octane Scatter و امکان ایجاد جلوه های حجمی مانند مه. و مواد و چراغهای لحن جدید. در آخر ، من درباره تنظیمات رندرینگ اکتان رندر ، از جمله نحوه بهینه سازی آنها ، و نحوه استفاده از گردش کار چند قسمت اکتان بحث می کنم. هدف من در پایان این دوره این است که شما پایه ای محکم در مورد نحوه استفاده از Octane Cinema 4D داشته باشید.

آموزش جامع رندرینگ OctaneRender برای سینمافوردی از سایت لیندا

Lynda – OctaneRender for Cinema 4D Essential Training

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا