خانه / آموزش گرافیک 2 بعدی / آموزش کار با متریال منتال ری مایا به زبان فارسی Maya Mental Ray materials
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش کار با متریال منتال ری مایا به زبان فارسی Maya Mental Ray materials" توسط تاریخ انتشار: 09/01/2018

آموزش تنظیمات متریال Mental Ray برای مایا متریال منتال ری مایا : در این آموزش ویدئویی فارسی مایا میخواهیم در مورد متریال های منتال ری mental ray materials برای نرم افزار مایا صحبت کنیم و مهم ترین ویژگی های آن را نسبت به سایر متریال ها، برسی کنیم. در پایان این دوره، بهترین تنظیمات رندر منتال ری …

آموزش کار با متریال منتال ری مایا به زبان فارسی Maya Mental Ray materials

آموزش تنظیمات متریال Mental Ray برای مایا

آموزش تنظیمات متریال Mental Ray برای مایا

متریال منتال ری مایا : در این آموزش ویدئویی فارسی مایا میخواهیم در مورد متریال های منتال ری mental ray materials برای نرم افزار مایا صحبت کنیم و مهم ترین ویژگی های آن را نسبت به سایر متریال ها، برسی کنیم. در پایان این دوره، بهترین تنظیمات رندر منتال ری را که میتوانید برای متریال ها داشته باشید، را ربرسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

فیلم آموزشی Video Tutorial

 

پخش آنلاین آموزش کار با متریال های منتال ری مایا Maya Mental Ray materials

نسخه کامل این آموزش فارسی : 8 ساعت و 40 دقیقه (از صفر تا صد مایا)

آموزش فارسی صفر تا صد مایا

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=54191 :لینک کوتاه

mental ray Plugin for Maya 2018 | Maya | Autodesk Knowledge Network. how to Install mental ray renderer. What is mental ray for Maya? mia_material_x shader The mia_material_x material shader می تواند برای شبیه سازی بیشترین مواد معماری مانند فلز، چوب و شیشه استفاده شود. این شیدر توصیه می شود زیرا دارای چند منظوره و تولید خروجی HDR است. این یک الگوریتم رندر به روز رسانی در مقایسه با سایه زرهای قدیمی مانند dielectric_material و dgs_material را فراهم می کند و دارای ویژگی های پیشرفته مانند انسداد محیط می باشد. بسیاری از تنظیمات پیش فرض مفید برای این سایهدر، برای مثال: کروم، مس، شیشه مات، شیشه فیزیکی، آب، لاستیک و غیره در دسترس هستند. دانلود متریال منتال ری مجموعه سوم- Archshaders vol. 3 شیدر mia_material_x برای ایجاد شیشه در تصویر بالا استفاده شد. misss_fast_shader_x The misss_fast_shader_x shader می تواند برای شبیه سازی اثر تندرستی نور بین مواد استفاده شود. از این سایه اگر میخواهید مواد را عمیق بچرخانید ... می توانید از مواد مایکروسافت مایا استفاده کنید ... حالا این تنها با Renderer Mental Ray کار دانلود mental ray 2017 می کند ... اما آنها شما را به اثرات بسیار خوبی می رسانند ... بنابراین، به جلو برویم و فقط اعمال کنید ... و ببینید که چگونه آنها نگاه می کنند ... من می روم پیش برویم و این کره بزرگ را انتخاب می کنیم ... و می توانیم از طریق آن ... از پنجره Hypershape یا از طریق سیستم منو استفاده کنیم ... بنابراین من می روم به LightingShading ... و در واقع یکی از این مواد استاندارد نیست ... اما ما می توانیم آن را از طریق Assign New Material پیدا کنیم ... یا ما می توانیم آن را در منوی Create در Hypershape پیدا کنیم ... دانلود پلاگین منتال ری در هر صورت، به منویی شبیه به این می روید ... و اگر ما روی Materials of Rational Ray کلیک کنیم ... این همه شما را نشان می دهد ... که در این لحظه در دسترس ما است ... پس یکی که می خواهم به دنبال آن است ... car_paint نامیده می شود، و من قصد دارم به جلو بروید و این را انتخاب کنید ... و آن را به شیء موجود من اعمال می کند ... سپس من به Editor Attribute خودم می روم ... برای دیدن بعضی پارامترها اینجا ... بنابراین من تعدادی از پارامترها را در اینجا قرار داده ام ... یکی رنگ Ambient Color Base Color است دانلود منتال ری برای مایا 2017 در برای شبیه سازی سطوح شفاف مانند پوست و مو استفاده کنید. این شیدر توصیه می شود زیرا این یک روش نسبتا سریع برای ارائه چنین اثر روشنایی پیشرفته است. misss_fast_shader_x برای ایجاد شیر در تصویر بالا استفاده شد. mi_car_paint_phen The mi_car_paint_phen shader یک رنگ سه لایه را با یک پوشش پایه، لکه ها و براق شبیه سازی می کند. این شیدر می تواند برای شبیه آموزش منتال ری سازی اتومبیل ها و همچنین انواع دیگر مدل هایی که نیاز به نگاه فلزی و براق داشته باشند، به عنوان مثال، تلفن های همراه استفاده می شود. mi_car_paint_phen shader برای ایجاد پس زمینه / countertop در تصویر بالا استفاده شد. شما می توانید ببینید که آن تولید یک نگاه پر زرق و برق. mia_roundcorners The mia_roundcorners shader به شما امکان می دهد که زمان را صرفه جویی کنید و پیچیدگی هندسی را کاهش دهید، زیرا مانع نیاز شما به مدل سازی لبه های خمشی می شود.تفاوت پلاگین وی ری و منتال ری علاوه بر این، این شیدر دانلود منتال ری برای مایا 2016توصیه می شود زیرا این کار با تمام شیدرها، از جمله شیدایی های مایا کار می کند. به سادگی می توانید mia_roundcorners را به ویژگی bump shader بزنید، اما به یاد داشته باشید که رندر خود را با استفاده از Ray ray برای Maya اجرا کنید. در تصویر بالا، برای ایجاد لبه های دیواری از صفحه، mia_roundcorners استفاده شد. تصویر رندر شده را به نمایشگر صحنه در حالت wireframe مقایسه کنید.

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*