خانه / آموزش رندر داخلی vray / آموزش نورپردازی اینجین ای ری تری دی مکس Iray 3ds Max
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش نورپردازی اینجین ای ری تری دی مکس Iray 3ds Max" توسط تاریخ انتشار: 15/04/2018

آموزش نورپردازی فیزیکی در Iray برای 3ds Max آموزش نورپردازی اینجین ای ری تری دی مکس Iray 3ds Max : در این آموزش تصویری ؛ میخواهیم در مورد فیزیکال لایتینگ یا همان نورپردازی فیزیکی (Physical Lighting) صحبت کنیم. همه شما اهمیت نورپردازی واقعی را در طرح  و صحنه های خودتان را می دانید.در این کورس، …

آموزش نورپردازی اینجین ای ری تری دی مکس Iray 3ds Max

آموزش نورپردازی اینجین ای ری تری دی مکس Iray 3ds Max

آموزش نورپردازی فیزیکی در Iray برای 3ds Max

آموزش نورپردازی اینجین ای ری تری دی مکس Iray 3ds Max : در این آموزش تصویری ؛ میخواهیم در مورد فیزیکال لایتینگ یا همان نورپردازی فیزیکی (Physical Lighting) صحبت کنیم.

همه شما اهمیت نورپردازی واقعی را در طرح  و صحنه های خودتان را می دانید.در این کورس، نگاهی به نحوه تنظیم نورها و تنظیم پارامترهای آن میپردازیم. و به صورت تعاملی با توجه به بازخود آن ( interactive feedback)، آنها را تنظیم کنیم.

آموزش فارسی ویری 3 برای تری دی مکس | آموزش جامع نورپردازی ویری | بهترین تنظیمات رندر داخلی

همچنین مهم ترین عناصر نورپردازی مانند : آسمان فیزیکی ( Physical Sky) ، آی بی ال (IBL) و نور های آی ای اس (IES profiles) خواهیم داشت و روش های رسیدن به بهترین و دقیق ترین نورپردازی فیزیکی در Iray برای 3ds Max را تمرین خواهیم کرد.شما باید مانند یک عکاس دیجیتال، یاد بگیرید چگونه با ویرایش کردن و بازی کردن با آیتم ها؛ به بهترین تنظیمات نهایی برسید.

 

آموزش نورپردازی اینجین ای ری تری دی مکس Iray 3ds Max
آموزش نورپردازی اینجین ای ری تری دی مکس Iray 3ds Max
آموزش نورپردازی اینجین ای ری تری دی مکس Iray 3ds Max

آموزش تصویری تری دی مکس ویری Video Tutorials

 

پخش آنلاین ویدئو آموزش نورپردازی اینجین ای ری تری دی مکس Iray 3ds Max

دانلود ویدئو آموزشی Physical Lighting in Iray for 3ds Max

دانلود ویدئو با لینک مستقیم – 22 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=61383 :لینک کوتاه

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*