آموزش کامپوزیت

آموزش ساخت عمق 3بعدی از عکس 2بعدی نوک Creating a 3D Scene with a 2D Image in NUKEX

دانلود آموزش Digital-Tutors - Creating a 3D Scene with a 2D Image in NUKEX

  .دانلود آموزش Creating a 3D Scene with a 2D Image in NUKEX

آموزش کامپوزیتینگ نوک Digital-Tutors – Creating a 3D Scene with a 2D Image in NUKEX

در این سری از آموزشها، ما خواهید آموختیم که چگونه یک عمق 3D از یک تصویر 2D ایجاد کنیم. ما با جدا کردن تصویر ما با استفاده از چندین گره Roto و RotoPaint شروع خواهیم کرد. سپس، ما یاد می گیریم چگونه از گره های کارت، صحنه، دوربین و ScanlineRender استفاده کنیم تا صحنه را در فضای 3D با گزینه ای برای نمایش 2D نمایش دهیم.این دوره پر از نکات برای گرفتن ذرات خود را به دنبال واقعی، چگونه آنها را سفارشی و آنها را به تصاویر 2.5D شما استفاده می کنید. با پایان دادن به این آموزش، شما صحنه 2.5D خود را خواهید داشت و همچنین دانش برای بازسازی این سبک با استفاده از انواع دیگر تصاویر.

NUKE tutorials: در این آموزش کارامان را با ایزوله کردن عکس توسط multiple Roto and RotoPaint nodes شروع میکنیم. بعد از آن از کارت، صحنه، دوربین، رندراسکن لاین نود (Card, Scene, Camera, and Scanline Render nodes) برای تنظیم کردن فضای سه بعدی استفاده میکنیم با آبشن هایی برای دیدهای 2 بعدی. این سری ازآموزش ها پر از ترفندها و نکات اصولی سیستم ذره ای است که به صحنه ای کاملا واقع گرایانه برسیم و همچنین بکارگیری و متصل کردن آنها با تصویر 2.5 بعدی که از آن استفاده میکنیم.

در پایان دوره Digital-Tutors – Creating a 3D Scene with a 2D Image in NUKEX قدر خواهید که عکس های 2.5 بعدی خودتان را  بسازید و همچنین دانش روش منحصر به فرد خودتان که در پروژهایتان به روش و صلیغه خودتان عمل کنید

پخش آنلاین تریلر آموزش – فسمت اول

  • آموزش ساخت عمق 3بعدی از عکس 2بعدی  NUKE tutorials+ فایل های پروژه
  • زمان: 1 ساعت و 38 دقیقه

دانلود آموزش ساخت عمق 3بعدی از عکس 2بعدی نوک

Digital-Tutors – Creating a 3D Scene with a 2D Image in NUKEX

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

instagram
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا