آموزش رندرینگ سینمافوردی کامپوزیت نوک : افکت گذاری پست پروداکشن NUKE

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

آموزش ترفند های ویرایش افکت گذاری و پست پروداکشن رندر NUKE

دانلود آموزش رندرینگ سینمافوردی کامپوزیت نوک CINEMA 4D Rendering Tips NUKE Lynda

درست مانند یک کیک که تا پخته نشود ، از خوب به عالی تبدیل نمیشود، رندر و یا یک موشن گرافیک motion graphics خوب هم باید پس از رندر، پست پروداکشن شود تا به نهایت کیفیت برسد.

در این دوره آموزشی سینمافوردی و نوک nuke ، میخوایم رندر های خروجی (CINEMA 4D Rendering) یا سایر اپلیکیشن ها مانند : مایا ، تری دی مکس و … را مستقیما به نوک ببریم  و رندرهای نهایی را در NUKE ویرایش کنیم.

متخصص جلوه های ویژه آقای (Craig Whitaker) به ما یاد میدهد که چطور مراتب رندر (UVW passes) را اس تی مپ های تکسچر آبجکت ها (ST maps) ترکیب و کامپوزیت کند ! و همچنین کانال های رنگی RGB mattes را ویرایش کند و با استفاده از شیدرهای فرسنل ، (Fresnel shaders) افکت هایی مانند درخشش glows ، و gizmos را روی رندرنهایی قرار دهیم. و همچنین افکت های رایج مانند عمق میدان depth of field ، و موشن بلور motion blur را روی کامپوزیت نهایی قرار دهیم.

 

چکیده نکات رندرینگ سینمافوردی کامپوزیت نوک

  • آماده کردن اطلاهات مقیاس متریال ها  UVs برای خروجی گرفتن
  • استفاده از ابزار STMap node برای قرار دادن تکسچرها روی آبجکت ها
  • آموزش کامپوزیت هر شات shot که در تری دی مکس یا  سینما فوردی یا … گرفته شده
  • ساخت مراتب و ویژگیهای رنگی برای کانال های آر جی بی (RGB mattes)
  • آموش کار با شیدرهای فرسنل  Fresnel shaders که مربوط به تماشای انعکاس احجام در هر نقطه دید
  • ساخت عمق صحنه و موشن بلور پس از رندر

 

فیلم آموزش تصویری سینما فوردی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش رندرینگ سینما فوردی کامپوزیت نوک

  • نام آموزش : فیلم آموزش اصولی مدل سازی سینما فوردی
  • نرم افزارهای استفاده شده : CINEMA 4D R16 – 2015
  • زمان : 1 ساعت و 32 دقیقه
  • شرکت سازنده : لیندا

دانلود رایگان آموزش رندرینگ سینما فوردی کامپوزیت نوک CINEMA 4D Rendering Tips for NUKE

دانلود رایگان آموزش – 559 مگابایت

آموزش مدلسازی و رندر سینمافوردی با دوبله فارسی

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=14160  :لینک کوتاه

کانال تلگرام
برچسب ها
نمایش بیشتر

jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید