دانلود آموزش پرزانته رندر معماری آنریل انجین Unreal Engine

دانلود آموزش آنریل انجین در معماری Lynda - Unreal Engine: Architectural Visualization

دانلود آموزش آنریل انجین در معماری Lynda – Unreal Engine: Architectural Visualization

آموزش آنریل انجین : در این سری از آموزش های پرزانته پروژه های معماری، میخوایم با استفاده از آنریل اینجین Unreal 4 game engine یک فضای داخلی را به صورت همزمان و ریل تایم (real time) ارائه کنیم.

متور بازی سازی قدرتمند cutting-edge آنریل، برای کیفیت بالا و خیلی پیچیده آن در موقع نشان دادن متریال ها که از نظر فیزیکی، درست مانند ویری، معروف است وما میخواهیم از آن ابزار های فوق العاده برای پرزانته پروژهای معماری مان و رندرگیری (architectural renderings) استفاده کنیم.

دانلود آموزش Architectural Visualization Unreal Engine

آقای Adam Crespi، در این دوره آموزشی به خوبی شما را برای کل پروسه، از مرحله وارد کردن تمام المنت ها، (importing models) تا ساخت متریال های رئالیست و اصول نورپردازی در آنریل اینجین (lighting in Unreal Engine) راهنمایی خواهد کرد.

 

نکات کلیدی این آموزش :

  • نحوه تنظیم کردن پلیر player controller
  • وارد کردن فایل سه بعدی meshes در آنریل انجین
  • آموزش کپی و مکان دهی آبجکت ها objects
  • آموزش ساخت متریال های معماری  شیشه، فلز ، بتن و … در Unreal Engine
  • نورپردازی و معرفی انواع نورها و توضیح تمام پارامترها و تنظیمات نور
  • ساخت و حجاری زمین terrain
  • آموزش طراحی لنداسکیپ، درخت و میز و صندلی و گل و بوته
  • بالا بردن جزئیات و آماده کردن برای رندر نهایی و پرزانته
  • خروجی گرفتن از آنریل انجین و منتشر کردن طرح

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

  • نام آموزش : دانلود آموزش پرزانته رندر معماری  Unreal Engine
  • نرم افزارهای استفاده شده : آنریل انجین 4
  • شرکت سازنده : لیندا
  • زمان : 4 ساعت

 

دانلود آموزش تصویری پرزانته رندر معماری آنریل انجین

Lynda – Unreal Engine: Architectural Visualization

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=12485 :لینک کوتاه
کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا