آموزش کامل نورپردازی داخلی در تری دی مکس

آموزش کامل نورپردازی و رندر داخلی سینمافوردی + ویری

آموزش نورپردازی رندر داخلی سینمافوردی + ویری Realistic interior visualization in VrayForC4d , Industrial style room

آموزش نورپردازی رندر داخلی سینمافوردی + ویری Realistic interior visualization in VrayForC4d , Industrial style room

در این دوره آموزشی از سایت mographplus میتوانید یک صحنه داخلی زیبا و کامل را به کمک نرم افزار های سینمافوردی و ویری ایجاد کنید.

در کورس آموزشی Realistic interior visualization in VrayForC4d , Industrial style room  ، توانایی ساخت متریال های معماری مانند : پارچه شیشه، چوب و بسیاری موارد دیگر به همراه نورپردازی، رندر دخلی و پست پروداکشن حرفه ای را یاد بگیرید.

ما نورپردازی ، توسعه مواد و سایه بان ، رندر و تولید پست را تحت پوشش قرار می دهیم ، ما با روشن کردن اتاق خود خیلی سریع شروع می کنیم و در ایجاد مواد پیچیده و چالش برانگیز خود غرق می شویم.ما به سبک خاص صنعتی را انتخاب کردیم تا این دوره واقعاً چالش برانگیز باشد ، در طول این سری آموزش بیش از 100 ماده پیشرفته منحصر به فرد را توسعه داده و تکنیک های اثبات شده در تولید دنیای واقعی را به شما نشان می دهیم.

ما انواع و اقسام مواد از جمله پارچه ، چوب ، فلزات ، میوه ، گیاه و گل ، متریال کهنه و کثیف ، سایه های مماسی و موارد دیگر را ایجاد می کنیم.بعد از اتمام ساختن مواد ، شروع به کار بر روی نورپردازی و دوربین خود کردیم و دقیقاً به دلخواه خود نور را تهیه می کنیم.مرحله بعدی آماده سازی صحنه برای رندر نهایی خواهد بود ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه یک رندر داخلی با کیفیت بالا را تنظیم کنید و در عین حال چگونه یک سیستم انعطاف پذیر درست کنید که به شما امکان می دهد با یک کلیک بین تنظیمات رندر با کیفیت بالا و پایین کیفیت تغییر دهید. .

بعد از اینکه صحنه خود را از زوایای مختلف دوربین رندر کردیم ، فرآیند تولید را در داخل Adobe Photoshop شروع می کنیم و شما را از طریق برخی تکنیک هایی که می تواند رندرهای سه بعدی خام شما را بچرخاند ، شروع می کنیم.

 

دوره جامع آموزش کامل نورپردازی و رندر داخلی سینمافوردی + ویری

mographplus : Realistic interior visualization in VrayForC4d , Industrial style room

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=53372 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا