1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش ساخت و شبیه سازی دود انیمیشن مایا Maya fluids" توسط تاریخ انتشار: 07/09/2015

آموزش شبیه سازی دود مایا Maya fluid simulation در این سری از آموزشهای مایا و نوک (Maya and NUKE tutorial)انیمیشن یک کاراکتر دونده را که از جنس دود و بخار است را شبیه سازی خواهیم کرد. این دوره آموزشی را با برسی کامل و اصولی شبیه سازی حرکت سریع مایعات در مایا (fast moving fluids) شروع میکنیم …

آموزش ساخت و شبیه سازی دود انیمیشن مایا Maya fluids

آموزش شبیه سازی دود مایا Maya fluid simulation

آموزش شبیه سازی دود مایا Maya fluid simulation

در این سری از آموزشهای مایا و نوک (Maya and NUKE tutorial)انیمیشن یک کاراکتر دونده را که از جنس دود و بخار است را شبیه سازی خواهیم کرد.

این دوره آموزشی را با برسی کامل و اصولی شبیه سازی حرکت سریع مایعات در مایا (fast moving fluids) شروع میکنیم و برای ساخت موشن کپچر کاراکتر، چندین fluid passes میسازیم و سپس چندین render passes شاخص در محیط نرم افزار NUKE تنظیم میکنیم تا کامپوزیت نهایی final composites متعددی شامل انواع ورژن های دود غلیظ و باریک و پر انرژی از آنها ساطع میشود را شبیه سازی کنیم.

در پایان این دوره آموزشی نرم افزار مایا، نوک ، شما دانش کافی برای کار با حرکت سریع مایعات مایا (maya fast moving fluids) و همچنین توانایی برای ساخت یک کمپوزیسیون انعطاف پذیر flexible compositing برای مایعات در NUKE را دارید.

سرفصل های آموزش شبیه سازی دود مایا

  • نحوه استفاده از مش به عنوان حجم اولیه
  • آموزش کار با fast moving fluids
  • شبیه سازی مایعات با Maya multi-render passes and elements
  • نورپردازی داخلی مایعات fluids
  • آموزش استفاده از نرم افزار NUKE برای نورپردازی داخلی
  • استفاده از سیستم مایعات مایا fluids برای ساخت کاراکتر انیمیشن

دانلود رایگان آموزش Simulating Fast Moving Smoke Characters in Maya and NUKE

آموزش تصویری مایا نوک Video Tutorials

پخش آنلاین آموزش قسمت اول آموزش شبیه سازی دود مایا

دانلود رایگان آموزش Simulating Fast Moving Smoke Characters in Maya and NUKE

دانلود رایگان آموزش با لینک مستقیم با حجم  3 گیگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=10017  :لینک کوتاه این صفحه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*