آموزش گرافیک 2 بعدی

آموزش زیبراش pdf : مجله گرافیکی نرم افزار زیبراش 3D Artist – Issue 93

آموزش زیبراش pdf دانلود رایگان مجله گرافیکی نرم افزار زیبراش ZBrush 3D Artist Issue 93

آموزش زیبراش pdf : دانلود رایگان مجله 3D Artist – Issue 93 – 2016

آموزش زیبراش pdf : در مجله گرافیک تری دی آرتیست 3D Artist issue 93 ما یک تیم حرفه ای و متخصص را جمع کردیم تا آنها به شما کمک کنند تا تا رابط کاربری ZBrush را بهینه سازی کنید و جریان کاری خود را بهبود بخشید. همچنین با قلمو های ضروری brushes، جزئیات بیشتر و بیشتر آشنا شوید.

این مجموعه آموزش زیبراش pdf شامل نکات مهم و اساسی است و در طول 2 آموزش ZBrush مباحث اساسی را مانند استاد مدلسازی سطوح سخت شدن (master hard surfaces) و create Frederic Daoust’s superb cover image را آموزش خواهد داد و به صورت تئوری، حجاری یک اژدها sculpting an incredible dragon را انجام خواهد داد.

این آموزش زیبراش pdf شامل 100 صفحه Pdf با کیفیت بالاست و در مورد سایر نرم افزار ها مانند : تری دی مکس و پلاگین ویری  3ds Max to V-Ray ، طراحی ماشین های فضایی ،عروسک پارچهیی ، قوانین فیزیکی در نرم افزار هودینی physics in Houdini ، انیمیشن سازی پیشرفته در مایا advanced animation in Maya و …. هم صحبت خواهد کرد.

در این مجله، نظر چندین صاحب نظر را در مورد مباحث گرافیکی مانند Substance Painter 2 را هم منتشر کرده است. میتوانید تمام صفحات این مجله زیبا را ورق بزنید best 3D imagery around و از طراحی های زیبای آن لذت ببرید.

در مورد شرکت سايت 3D Artist

 سايت 3D Artist یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده مجله های گرافیکی در زمینه گرافیک کامپیوتری، بازی سازی و … است و میتوان آن را یک منبع كامل و جامع براي گرافيست های سه بعدی ، دانست. در هر نسخه یک پروژه انجام شده و راهنمای آن را را منتشر میکند و نظرات، مصاحبات و تجارب سایر هنرمندان برتر دنيا را هم خواهد آورد.سایت تری دی مکس فارسی اين افتخار را دارد كه از اين پس اين مجله را بصورت ماهانه در اختيار علاقمندان قرار دهد.

این مجله دارای 100 صفحه اطلاعات به زبان انگلیسی و با فرمت PDF می باشد.

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=20446 :لینک کوتاه
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا