آموزش گرافیک 2 بعدی

آموزش روتوش چهره پوست صورت مبتدی تا پیش رفته

دانلود آموزش Photo Retouch with PS, Part 1: Before Retouching

Photo Retouch PS Before Retouching آموزش گام به گام روتوش صورت با فوتوشاپ

دانلود آموزش گام به گام روتوش صورت با فوتوشاپ Photo Retouch with PS, Part 1: Before Retouching

در این سری از آموزش های فتوشاپ Photoshop CS6 ، میخواهیم در 5 بخش مبحث روتوش عکس retouching photos را با هم برسی کنیم. اول از همه یاد خواهیم گرفت که چطور به عکس photo نگاه کنیم و تشخیص بدهیم که اصلا چه قسمتی نیاز به دستکاری دارد !؟

همچنین تکنیک های مختلف حذف چین و چروک صورت و لکه پوست صورت را حذف را تمرین خواهیم کرد.سپس در مورد قسمت های مهم صورت بحث میکنیم و کارمان را چشم eyes شروع میکنیم. مثلا ارتقائ ظاهر چشم eye enhancements ، ایجاد براقیت و جلوه خاص روی چشم creating artificial catchlights ، تغییر رنگ چشم eye color ، و تکنیک های کار روی   ابرو و مژه  را خواهیم آموخت.

سپس روی مو hair کار میکنیم و رنگ اضافه میکنیم یا آن را تغییر خواهیم داد و موها را نرم میکنیم  و سایر افکت ها را به مو ها ، اعمال خواهیم کرد. و تکنیک های آرایش ناخن و مانیکور دیجیتال را به شما یاد خواهیم داد.

سپس روی تنظبم دهان adjust mouths کار میکنیم که شامل : ظاهر لب lip appearance و رنگ آن ، همچنین دندان ها teeth هست.سپس روی بینی noses کار خواهیم کرد.

سپس روی روتوش عکس بدن retouching کار میکنیم و نحوه تغییر پاها و بازوها را یاد خواهیم گرفت. و با ابزار های منحنی add curves کار خواهیم کرد و تصاویر را کامپوزیت compositing میکنیم.

تصویر صورت انسان به عنوان یکی از مهم ترین عناصری است که تمام  زیبایی، احساس و تمایلات انسان را نشان می دهد و ما همیشه سعی میکنیم که در بحث  روتوش چهره به آن توجه زیادی کنیم و تمام ایرادات جزئی صورت را تا حد ممکن را رفع کنیم.

آموزش رتوش حرفه ای پوست و چهره در فتوشاپ

در این سری از آموزش های  نرم افزار ادوبی فتوشاپ میخواهیم مهم ترین و رایج ترین تکنیک ها برای از بین بردن چین و چروک صورت و سایر قسمت های مهم مانند : چشم ، لب ، دهان و دندان ها و مو و بازسازی آرایش صورت .. را با کمک قابلیت های اساسی و کلیدی فتوشاپ در رتوش چهره را انجام بدهیم.

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

  • نام آموزش : آموزش مبتدی تا پیش رفته روتوش چهره پوست صورت (فتوشاپ)
  • نرم افزارهای استفاده شده : Photoshop CS6
  • شرکت سازنده : learnnowonline
  • زمان : 3 ساعت

آموزش روتوش چهره پوست صورت مبتدی تا پیش رفته

Photo Retouch with PS, Part 1: Before Retouching

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا