آموزش نورپردازی و کامپوزیت کاراکتر (ویری نکست + نوک) the gnomon workshop lighting the cg portrait

آموزش نورپردازی و کامپوزیت کاراکتر (ویری نکست + نوک) the gnomon workshop lighting the cg portrait

دانلود آموزش نورپردازی و کامپوزیت کاراکتر character lighting in vray Next with chris barischoff : lighting the cg portrait

نورپردازی عالی و بدون نقص دیجیتالی،دقیقا همان چیزی است که تفاوت بین یک پرتره آماتور و یک پرتره حرفه ای را مشخص میکند.در این ویدئو آموزشی از آقای CHRIS BARISCHOFF ، میخواهیم در زمان بیش از 3 ساعت، نورپردازی کاراکتر را با پلاگین ویری نکست VRay Next انجام دهیم

در این کارگاه ، آقای CHRIS BARISCHOFF تکنیک های نورپردازی به سبک استودیوی عکاسی برای شخصیت ها و پرتره ها را آموزش خواهد داد.او نورپردازی کلاسیک عکاسی و سینمایی و اجرای آن را در گرافیک های سه بعدی را در قالب یک پروژه عملی، انجام خواهد داد.

استفاده از مدل Emma ارائه شده توسط Satoshi Takazawa Lighting the CG یک رویکرد رندر-آگنوستیک به اصول نورپردازی با استفاده از VRay Next نیاز دارد ، و همچنین جنبه های هنری و فنی در ایجاد تنظیمات نورپردازی زیبا و واقع گرایانه را پوشش خواهد داد. برای دانلود سایر دوره آموزشی، کامپوزیتینگ و نورپردازی Compositing+ Lighting & Rendering ، با ما همراه باشید.نرم افزار استفاده شده در این دوره، فتوشاپ ، نوک ،ویری نکست ، مایا میباشد.

 

فهرست کورس آموزش نورپردازی و کامپوزیتینگ نوک ویری نکست

  1. پیش نمایش و نتیجه نهایی پروژه
  2. مقدمات و پیش نیاز ها
  3. پیش تنظیمات
  4. نورپردازی سه نقطه ای
  5. تنظیم کردن دوربین
  6. آشنایی با تنظیمات نورپردازی استودیو
  7. نورپردازی رامبراند Rembrandt Lighting
  8. روشنایی لوپ Loop Lighting
  9. نورپردازی تقسیم شده Split Lighting
  10. نورپردازی گسترده و وسیع Broad Lighting

 

آموزش نورپردازی و کامپوزیتینگ حرفه ای شخصیت از سایت گنومون

character lighting in vray Next with chris barischoff : lighting the cg portrait

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

If you like to pay with Paypal, Email us at :  jafarsydi [at]yahoo.com

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=110414 :لينک کوتاه
کانال تلگرام
برچسب ها
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن