آموزش گرافیک 2 بعدی

آموزش روتوش عکس چهره انسان عکس پرتره Portrait Editing Photoshop

آموزش ویرایش تصاویر چهره انسان عکاسی پرتره Mastering Portrait Editing Photoshop

آموزش ویرایش تصاویر چهره انسان عکاسی پرتره Mastering Portrait Editing Photoshop

ویرایش تصاویر چهره :از مهم ترین عوامل موثر در تاثیرگذار در زمینه عکاسی پرتره ،میتوان کادر بندی و نورپردازی نام برد. در واقع، هسته اصلی ویرایش تصاویر حرفه ای را professional photo-editing دانش آگاهی از این است که چطور از مزیت های فتوشاپ به عنوان قدرتمندترین ابزار ویرایش کننده تصاویر استفاده کرد!؟

در این دوره آموزشی استاد ویرایش و روتوش تصاویر و عکاسی پرتره Mastering Portrait Editing in Photoshop ، میخواهیم مفاهیم پایه ای نورپردازی light، کامپوزیت تصویر composition ، و نحوه ارتقا دادن مود mood photos تصویر را برسی کنیم.

سپس در این دوره آموزشی، به مباحث عمیق تر و تکنیک هایی specific techniques کار میکنیم که شما را قادر میکنند که به روش های غیر تخریبی non-destructive کار  ویرایش تصاویر چهره انسان و پرتره را انجام بدهید.

آموزش تصویری کامل ویرایش تصاویر چهره : عکاسی پرتره

.در گام اول، ارزیابی عکس photo evaluation را با استفاده از ابزار هیستوگرام Histogram Tool را برسی میکنیم و روی یک روش هدف دار با ابزار های ادجاسمنت لیر Adjustment Layers ، ماسک ها Masks ، و مودهای ترکیب کننده Blend Modes کار خواهیم کرد !

در گام بعدی، یادخواهیم گرفت که چطور  تمیز و سریع تصویر خودمان را تبدیل به یک تصویر سیاه و سفید black and white کنیم. و درگام آخر تکنیک های شارپ کردن sharpen تصویر را کار خواهیم کرد.

پس از گذراندن این دوره، دانش پایه ای برای ارتقا عناصر کلیدی enhancing key elements برای ویرایش دستی یک تصویر پیدا کرده اید . مانند کار روی نور و سایه light – shadows و اینکه میتوانید تصمیم های خلاقانه ای را برای پروژه های خودتان بگیرید.(بدون در نظر گرفتن مرحل توسعه)

با یادگیری این تکنیک ها، یک پله دیگر به متخصص و ویرایشگر حرفه ای تصویر professional photo-editing نزدیک تر خواهید شد! در این دوره از نرم افزار Photoshop کمک خواهیم گرفت و مدت زمان آن حدود 3 ساعت خواهد بود.

 ویدئو آموزش : Video Tutorials

پخش آنلاین آموزش: قسمت اول

دانلود آموزش ویرایش تصاویر چهره Mastering Portrait Editing in Photoshop Pluralsight

دانلود مجموعه کامل + فایل های پروژه – 2 گیگ

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=21551 :لینک کوتاه
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا