آموزش گرافیک 2 بعدی

آموزش روتوش عکاسی در فتوشاپ لایف استایل Photoshop: Lifestyle Photography Retouching

آموزش روتوش عکاسی فتوشاپ Udemy – Photoshop CC: Lifestyle Photography Retouching

در این صفحه میتوانید دوره آموزش روتوش عکاسی در فتوشاپ لایف استایل Udemy – Photoshop CC: Lifestyle Photography Retouching را دانلود کنید و مهارت های خودتان را در زمینه آموزش روتوش عکاسی فتوشاپ حرفه ای بالا ببرید.

در پایان این دوره آموزش روتوش عکاسی در فتوشاپ Udemy – Photoshop CC: Lifestyle Photography Retouching، یاد گرفته اید که چگونه بر روی مثالهای واقعی زندگی ، روش تجاری تجاری و روتوش عکاسی بیکینی را در فتوشاپ  کار کنید

عکاسی از سبک زندگی (لایف استایل) یکی از محبوب ترین عکس های ژانر این روزها است. و دلیل آن ساده است ،

تأثیرگذارهای عظیم رسانه های اجتماعی که به تصاویر عالی و همچنین Countles ، شیوه زندگی ، لباس شنا یا لباس زیر زنانه نیاز دارند ، در بازار تلاش می کنند تا قطعه خود را از این بازار عظیم بدست آورند. یک چیز مشترک همه آنها داشتن تصاویر عالی است و به همین دلیل است که من در این دوره به شما می آیم.

چه عکاس باشید و چه کسی که کار روتوش عکاسی در فتوشاپ را انجام میدهید، در این دوره ، من به شما دانش مهمی در مورد نحوه پردازش ، روتوش و درجه بندی رنگ تصاویر در فتوشاپ را می دهم تا رضایت کامل خود و مشتریان را داشته باشید.

من Marcin Mikus ، Retoucher  مربی حرفه ای فتوشاپ با 7 سال تجربه در این زمینه هستم. کار با مجلات مد و در کارزارهای تجاری. و اثبات آن را پیدا کنید ، می توانید نمونه کارهای من را پیدا کنید. دانش و تجربه رتوش من این است که شما را از سایر معلمان – در دوره های من – متفاوت می کند – شما تجربه دنیای واقعی را کسب می کنید.

در این دوره یاد خواهید گرفت:

1. پردازش تصاویر RAW با استفاده از دوربین RAW یا Lightroom. شما در ابتدا می دانید که چگونه رنگ های مناسب را بدست آورید.

2. همه چیز در مورد رتوش پوست. شما می آموزید که چگونه با ابزارهای رتوش و همچنین نحوه استفاده از تکنیک های اضافی مانند Frequency Separation تصویر را به صورت تخریبی پاک نکنید. نحوه استفاده از فیلترهای دیگر برای از بین بردن جزئیات ریز مانند موهای بدن و ناهمواری پوست. و آنچه مهمتر است شما یادگیری رتوش Dodge & Burn با Curves را می آموزید ، که تنها یک تکنیک است که 100٪ نتایج غیر مخرب ارائه می دهد.

3. شما می آموزید که چگونه ماسک لایه ها را ایجاد کرده و با آنها کار کنید تا زمانی که به دانش پیشرفته در مورد این موضوع دست پیدا کنید. درک و ایجاد ماسک ها به شما این امکان را می دهد تا کنترل شگفت انگیزی بر روی نورهای سایه در تنظیم کنتراست ها داشته باشید.

4. من به شما یاد خواهم داد که چگونه از پالت رنگ تعریف کنید و از هارمونی رنگ برای خوب درجه بندی رنگ ، و البته نحوه انجام لمس خنده دار روی تصاویر مانند لمس نهایی و تنظیمات رنگ ، ایجاد مایعات و اضافه کردن نویز ظریف ، یاد بگیرید.

5. به عنوان بخش پاداش ، ما بر روی تصاویر لباس زیر استودیویی کار خواهیم کرد ، جایی که دانش خود را جلا خواهیم داد ، سایر تکنیک های دیگر را برای کمک به شما در روتوش تصاویر لباس زیر ، ایجاد یک فضای نرم با تنظیم چراغ ها و درجه بندی رنگ ، یاد خواهیم گرفت.

در این دوره شما منابعی مانند اقدامات رتوش ، طفره رفتن و سوزاندن تصاویر و تصاویر را برای تمرین مهارت های خود و سرعت بخشیدن به گردش کار خود بدست خواهید آورد.

  • زمان دوره: 4:30 ساعت
  • سطح آموزش: مبتدی تا حرفه ای
  • نوع محتوا: ویدئو آموزشی

دانلود دوره آموزش روتوش عکاسی در فتوشاپ لایف استایل

Udemy – Photoshop CC: Lifestyle Photography Retouching

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا