آموزش کامل نورپردازی داخلی در تری دی مکس

آموزش نورپردازی و رندر کابینت آشپزخانه Sketchup + Vray Next

آموزش رندر کابینت آشپزخانه اسکچاپ Vray Next + Sketchup 2019: Creating a Kitchen for Beginners

آموزش رندر کابینت آشپزخانه اسکچاپ Vray Next + Sketchup 2019: Creating a Kitchen for Beginners

در این دوره آموزشی Vray Next + Sketchup 2019 یاد می گیرید که چگونه مدل سازی، نورپردازی و رندر با کیفیت بالا یک آشپزخانه را به صورت طراح معمار ، از ابتدا تا انتها انجام دهید.ما آن را قدم به قدم انجام خواهیم داد و به شما کمک می کنیم تا از روش درست الگو بگیرید. این دوره به دو بخش تقسیم می شود:

بخش اول در مورد روش های مدل سازی درست در نرم افزار Sketchup خواهد بود.در بخش دوم ، شما را با Vray Next آشنا می کنیم و مراحل صحیحی را که باید برای گرفتن رندر واقع گرایانه را به شما آموزش خواهیم داد. به شما نحوه انجام یک رندر پانوراما 360 درجه که می توانید برای واقعیت مجازی استفاده کنید ، پوشش می دهیم.

ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک آشپزخانه را از ابتدا مدل کنیم و یک عکس واقع گرایانه عکس در Vray Next انجام دهیم. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که چگونه تصاویر پانوراما 360 درجه را برای واقعیت مجازی تهیه کنیم. در پایان دوره ، شما درک کاملی از Sketchup & Vray خواهید داشت. این دوره توسط یک معمار با بیش از 5+ سال تجربه در این دوره تدریس می شود. او نکات و ترفندهای خوبی را به اشتراک می گذارد که در هیچ جای دیگری در اینترنت یافت نمی شود. پس تا آخر با ما همراه باشید. در پایان دوره ، کتابخانه و منابعی را که شامل بسیاری از مطالب مفید Sketchup + Vray است ، به اشتراک می گذاریم.

در پایان دوره ، شما درک کاملی از نرم افزار فوق العاده سریع Sketchup خواهید داشت و به خوبی، روش های ایجاد رندر های خیره کننده با Sketchup & Vray را یاد گرفته اید.

 

دانلود آموزش نورپردازی و رندر کابینت آشپزخانه (اسکچاپ + ویری نکست) سایت یودمی

Udemy – Vray Next + Sketchup 2019: Creating a Kitchen for Beginners

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده

دانلود فايل ها و آموزش های وی ری اسکچاپ Sketchup V-Ray 

آموزش وی ری

بهترین آموزش اسکچاپ به زبان فارسی

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا