آموزش گرافیک 2 بعدی

آموزش ویرایش و سازماندهی حرفه ای تصاویر لایت روم Adobe Lightroom CC

آموزش حرفه ای لایت روم Udemy – Adobe Lightroom CC Edit and Organize Professionally

آموزش حرفه ای لایت روم Udemy – Adobe Lightroom CC Edit and Organize Professionally

در این صفحه میتوانید دوره آموزشی Udemy – Adobe Lightroom CC Edit and Organize Professionally را دانلود کنید و نحوه ویرایش و سازماندهی حرفه ای تصاویر را در نرم افزار لایت روم کلاسیک را به مدت زمان 15 ساعت مشاهده کنید.

در این دوره روش درست استفاده از Adobe Lightroom CC را یاد خواهید گرفت. شما خواهید فهمید که موبایل و ابر مبتنی بر ابر برای آینده عکاسی چیست و این روندهای مهم در ایجاد Adobe Lightroom CC چه تأثیری داشته است.

این دوره را با تنظیم Lightroom CC با هم و وارد کردن تصاویر ما آغاز می کنیم. سپس یک بخش Lightroom CC 101 آموزش راه صحیح استفاده از کلیه ویژگیهای ویرایش قدرتمند Adobe را تکمیل خواهد کرد. از آنجا به عنوان یک پروژه حرکت خواهیم کرد تا به تقویت این دروس کمک کنیم زیرا ما عکسهای حیات وحش با کیفیت بالا را با استفاده از Adobe Lightroom CC و Adobe Photoshop ویرایش می کنیم.

بعد با استفاده از ابزارهای منحصر به فرد و قدرتمند در Adobe Lightroom CC ، یک تصویر منظره را از حالت عادی به خارق العاده تبدیل می کند. که به این بخش بر روی رنگ و منحنی ها منتقل خواهد شد ، تمام ابزارهای رنگی Adobe Lightroom CC را به روشی آسان و راحت درک می کنند.

شفافیت و دلهره زدن بسیاری از افراد را به هم می زند ، به همین دلیل در قسمت بعدی آنها را با تفصیل از جمله تکالیف مفید برای تقویت درس توضیح می دهیم. از آنجا با جزئیات ، اپتیک ، هندسه و ویرایش موبایل همراه خواهد بود. این شامل ابزار قدرتمندی است که توسط Adobe Lightroom CC ارائه می شود.

با اشتراک گذاری عکس های خود و ایجاد در سبد Adobe ، درک عمیقی خواهید داشت ، تا زمانی که با این دوره کار خود را انجام دهید ، نمونه کارهای Adobe خود را ساخته اید.

آموزش حرفه ای لایت روم ویرایش و سازماندهی حرفه ای تصاویر با نرم افزار لایت روم کلاسیک

Udemy – Adobe Lightroom CC Edit and Organize Professionally

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
By The End of This training Course, you learned all the functions of Adobe Lightroom CC, including the weird ones دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه تصاویر را وارد Lightroom CC کنند دانشجویان نحوه بارگیری و راه اندازی Adobe Lightroom CC را فرا می گیرند دانش آموزان نحوه وارد کردن تصاویر را از یک دستگاه تلفن همراه یاد می گیرند دانش آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه تصاویر را از یک دسک تاپ وارد کنند دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه تصاویر را از Adobe Lightroom Classic به Adobe Lightroom CC انتقال دهند دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه تصاویر و Lightroom CC را ویرایش کنند دانش آموزان می آموزند که چگونه مرتب سازی ، رتبه بندی و سازماندهی تصاویر و آلبوم ها و پوشه ها در ccC Lightroom دانش آموزان چگونگی برش و صاف کردن تصاویر را در Lightroom CC یاد می گیرند دانش آموزان یاد خواهند گرفت که در Lightroom CC درمان و کلون شوند دانش آموزان یاد می گیرند از ابزار برس ، ابزار شیب خطی و ابزار گرادیان شعاعی استفاده کنند دانش آموزان نحوه استفاده ، ایجاد ، ذخیره و پالایش ایستگاه از پیش تنظیم در Adobe Lightroom CC را یاد می گیرند دانش آموزان یاد خواهند گرفت که از تمام ابزارهای ویرایش و قابلیت Adobe Lightroom CC در تصاویر منظره استفاده کنند دانش آموزان یاد می گیرند در لایت روم CC تصاویر خیره کننده سیاه و سفید خلق کنند دانش آموزان یاد می گیرند که تسلط بر وضوح و دزدکی و چگونگی استفاده از این ابزارها در مناظر ، زندگی و عکس های طبیعت را داشته باشند دانش آموزان یاد می گیرند که تسلط بر رنگ و نحوه استفاده از ابزارهایی مانند لرزش ، اشباع و تقسیم تونینگ بر روی تصاویر داشته باشند دانش آموزان یاد خواهند گرفت که پروفایل های رنگ چیست و چگونگی استفاده صحیح از آنها در تصاویر دانش آموزان یاد می گیرند که جزئیات ، نوری و تصحیح هندسه را در تصاویر موجود در لایت روم CC به کار ببرند تا بتوانند پرتفوی خیره کننده ای بسازند دانش آموزان یاد می گیرند چگونه عکس های خود را از جمله صادرات خودکار و سفارشی سازی ابزار Adobe Portfolio به اشتراک بگذارند دانش آموزان سیستم سازماندهی عکس ساده "مرد در یک جعبه" در حال تغییر زندگی را یاد می گیرند دانش آموزان یاد خواهند گرفت که از تمام ابزارهای ویرایش موبایل استفاده کنند ، از جمله انتخابی ، selective, healing, crop, profiles, light, color, and more
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا