مدل سه بعدی ماشینمدل سه بعدی عناصر خیابانمدل سه بعدی مدل ساختمان

دانلود آبجکت شهر تری دی مکس Marlin Studio Premium City Models Bundle

دانلود آبجکت شهر تری دی مکس Marlin Studio Premium City Models Bundle

دانلود آبجکت شهر تری دی مکس : ماشین ساختمان بافت شهری

در این صفحه میتوانید مجموعه Marlin Studio Premium City Models Bundle را دانلود کنید که حاوی مدل های سه بعدی (ماشین، خانه و …) برای استفاده در رندر های سه بعدی و تجسم معماری است. طوری که میتوانید یک شهر با همه عناصر موجود درآن را خیلی سریع بسازید

با کمک مجموعه داده های ساختمانهای شهری Premium Models 3D ، خانه های حومه ای Premium Models 3D و وسایل نقلیه با تعداد پلیگان کم (3D Models Suburban Houses) و ماشین های فوق العاده سبک، که همگی تکسچر و متریال دارند؛ می توانید یک شهر عظیم ایجاد کنید و می توانید exteriors های ایجاد شده را تغییر دهید.

پکیج آبجکت شهر تری دی مکس Marlin Studios Premium 3D Models City Buildings برای مدلسازی یک شهر و طراحی فضای شهری (urban scenes) است. مدلدسازی حتی یکی از این ساختمان ها می تواند روزها وقت شما را تلف کند، و ما به شما 181 انتخاب را می دهیم. جزئیات باور نکردنی شامل پنجره ها ، درها و سقف ها است. و ما آنها را در قالب های فایل متناسب با برنامه سه بعدی (3D program) شما به شما ارائه می دهیم.

Marlin Studios Premium 3D Models Suburban Houses حاوی 105 مدل سه بعدی خانه حومه ای بسیار دقیق و مناسب برای کلوزآپ ها هستند. مدل ها مخصوصاً برای رونق های متحرک مؤثر هستند و محدودیتی در موقعیت دوربین مجازی ندارند. مدل های خانه حومه در قالب های مختلف ارائه می شوند: فرمت های 3DS و OBJ. طبق تحقیقات ، این سه قالب 90٪ از بازار نرم افزارهای گرافیکی سه بعدی را پوشش می دهند.

Marlin Studios Pretextured Low Poly Vehicles ترافیک شامل 60 مدل وسیله نقلیه 3D چند ضلعی کم نور با بافتهایی است که قبلاً در قالب های مدل MAX ، 3DS ، OBJ اعمال شده است. بافت های با وضوح بالا به مدل های وسیله نقلیه پولی کم (به طور معمول 2100 پلی) ظاهر مدل های سه بعدی معمولی با کیفیت بالا ، که معمولاً تعداد چند ضلعی را به بالا تا 10 برابر مدل های ترافیک دارند.

دانلود پکیج آبجکت شهر تری دی مکس

Marlin Studio People In Motion Textures, Casual Attire

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
خرید پستی
مشاهده تمام آبجکت های 3 بعدی

برای سفارش این محصول و یا سایر آبجکت های سه بعدی، لطفا به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=103996 :لينک کوتاه
telegram

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا