مدل ساختمان

مدل سه بعدی استادیوم Yankee Stadium with Animated Audience

مدل سه بعدی استادیوم ورزشی TurboSquid – Yankee Stadium with Animated Audience

مدل سه بعدی استادیوم ورزشی TurboSquid – Yankee Stadium with Animated Audience

مدل سه بعدی استادیوم برای تری دی مکس : حرفه ای با جزئیات بالا

در این صفحه میتوانید مجموعه مدل سه بعدی استادیوم ورزشی TurboSquid – Yankee Stadium with Animated Audience را دانلود کنید. این حجم آماده به رندر در نرم افزار تری دی مکس مدلسازی و قابل رندر است و در آن از پلاگین MultiScatter استفاده شده است.

توضیحات بیشتر

Highly detailed 3D model of Yankee Stadium with Animated Audience.

Zip files contain:

– motion files (bip) used for audience animations
– 50 textured and biped fan characters
– textures
– stadium model
– 3 max scenes setup for rendering:
1. Daylight Scene
2. Evening Scene
3. Additional scene with volume light effect (it was rendered separately)
– proxy objects

Scenes have been organized on layers and were build in real world scale.

Poly and Vert count information does not include seats.

Stadium interiors are not modeled.

All preview images were rendered in HD resolution + you can download Audience Animation Video from ‘Previews’ section on the right.

Seats were distributed using MultiScatter* plugin which installation is required to render scenes properly.

*It is NOT required to register/buy Multiscatter plugin in order to open and render scenes. Registration is necessary to edit plugin parameters.

For instructions please download MultiScatter_Plugin_Instructions.pdf from ‘Previews’ section on the right.

Please, be advised that becouse of MultiScatter plugin used in scene, converting the model with seats and audience to another format other than MAX may be very difficult. It is recommended to use scene in native 3d Studio Max format only.

مدل سه بعدی استادیوم برای تری دی مکس با جزئیات بالا

3ds Max | Vray | textures | 2.0 GB

TurboSquid – Yankee Stadium with Animated Audience

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

instagram
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا