1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "دانلود پلاگین ویری برای نوک Chaosgroup V-Ray for Nuke" توسط تاریخ انتشار: 02/04/2018

دانلود پلاگین Vray برای Nuke خبر خوش برای کاربران نرم افزار نوک، این هست که پلاگین V-Ray برای نوک با ویژگی های جدید و بهبود های فراون توسط کمپانی chaosgroup بروزرسانی و منتشر شده است. در انجین قدرتمند V-Ray 3.30.01 ، شاهد بهبود های فراوانی هستیم که در این صفحه میتوانید آخرین نسخه آن را دانلود کنید. …

دانلود پلاگین ویری برای نوک Chaosgroup V-Ray for Nuke

دانلود پلاگین Vray برای Nuke

دانلود پلاگین Vray برای Nuke

خبر خوش برای کاربران نرم افزار نوک، این هست که پلاگین V-Ray برای نوک با ویژگی های جدید و بهبود های فراون توسط کمپانی chaosgroup بروزرسانی و منتشر شده است. در انجین قدرتمند V-Ray 3.30.01 ، شاهد بهبود های فراوانی هستیم که در این صفحه میتوانید آخرین نسخه آن را دانلود کنید.

مهم ترین ویژگی های اضافه شده پلاگین ویری برای نوک

  •  نورپردازی دقیق تر ویری برای نوک
  • متریال های مبتنی بر فیزیک ویری برای نوک
  • سازگاری با نوهای صحنه V-Ray Scene Node
  • ویری برای دوربین های ویری NUKE Cameras
  • سازگاری با تکسچر های استدیویی ویری برای نوک
  • ویژگی جدید ترجمه نود جدید V-Ray Translator Node
  • رندر المنت های فوق العاده پیشرفته تر Render Elements
  • سازگاری ویری پروکسی برای نوک NUKE Proxy Objects
  • ادغام پلاگین ویری برای نوک به صورت NUKE Node-Based
  • سازگاری پلاگین برای نوک با سیستم های ذرات  Particles
  • سازگاری ویری برای دوربین های واقعیت مجازی NUKE VR Cameras
  • رندرینگ قدرتمند برای بازتاب زیر سطحی RAY TRACED RENDERING
  • محاسبات دقیق تر گلوبال آیبیومنشن indirect illumination برای ray traced GI

 

آموزش تصویری ویری برای نوک Video Tutorials

پخش آنلاین ویدئو آموزش پلاگین ویری برای نوک

 دانلود پلاگین ویری برای نوک V-Ray for Nuke – Ray Traced Rendering for Compositors

دانلود با لینک مستقیم – 113 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir  : پسورد فایل فشرده

 

گالری تصاویر پلاگین ویری برای نوک

دانلود پلاگین ویری برای نوک Chaosgroup V-Ray for Nukeدانلود پلاگین ویری برای نوک Chaosgroup V-Ray for Nukeدانلود پلاگین ویری برای نوک Chaosgroup V-Ray for Nukeدانلود پلاگین ویری برای نوک Chaosgroup V-Ray for Nukeدانلود پلاگین ویری برای نوک Chaosgroup V-Ray for Nukeدانلود پلاگین ویری برای نوک Chaosgroup V-Ray for Nukeدانلود پلاگین ویری برای نوک Chaosgroup V-Ray for Nuke

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=64684 :لینک کوتاه

vray for nuke free download : V-Ray adds production-proven lighting, shading and rendering capabilities to Nuke's powerful compositing FULL LIGHT SELECT ELEMENT RENDER یک فرد یا گروهی از چراغ را به عنوان عناصر رندر جداگانه رندر می کند و با نورپردازی، انعکاس و لرزش های جهانی به طور کامل در پست ها ترکیب می شود. CRYPTOMATTE به طور خودکار مات ID را با پشتیبانی از شفافیت، عمق میدان و تاری حرکت ایجاد می کند، سرعت گردش کار برای کامپوزرها را افزایش می دهد. V-Ray برای عناصر رندر NUKE رعایت عناصر بهبود یافته عناصر رندر تولید شده در V-Ray برای Nuke یا رندر شده در V-Ray Standalone هم اکنون می توانند جایگزین استفاده شوند. تمام عناصر رندر را می توان با یک رندر مجازی ذخیره کرد. V-Ray برای NUKE Volume Grid V-RAY VOLUME GRID واردات و ارائه شبیه سازی حجم از برنامه های کاربردی مانند Houdini. پشتیبانی از فایلهای OpenVDB، Field3D و Phoenix FD. V-Ray برای ارائه NUKE عمیق DEEP RENDERING بهبود قابلیت های رندر عمیق با پشتیبانی از حجم عمیق. صرفه جویی در دیسک با تولید داده های عمیق به طور مستقیم در داخل Nuke. V-Ray برای NUKE Denoiser V-RAY DENOISER به صورت خودکار سر و صدا را برای ارائه دهندگان تمیز کاهش می دهد. Denoise عناصر رندر شخصی، ماسک های سر و صدا و کامپوزیت های نهایی عمیق را خنثی می کنند. V-Ray برای Nuke به ارمغان می آورد رندر قدرتمند تطبیقی ​​قدرتمند ردیابی به هر خط لوله کامپوزیت. این راه حل کامل ارائه رندر برای Nuke، NukeX و Nuke استودیو است. با مجموعه ای کامل از ابزارهای پیشرفته رندر و پشتیبانی از ویژگی های بومی Nuke، V-Ray برای Nuke یک تکامل طبیعی جریان کاری کامپوزیت است. V-Ray برای NUKE Accurate Lighting ACCURATE LIGHTING شبیه سازی لامپ های واقع گرایانه نور و سایه ها را با طیف گسترده ای از انواع نور از جمله چراغ های نقطه ای، چراغ های منطقه، محیط HDR، چراغ های Nuke و غیره شبیه سازی کنید. V-Ray برای NUKE Illumination جهانی GLOBAL ILLUMINATION با نور دقیق اشعه ماوراء بنفش V-Ray ردیابی نور مستقیم دقیق. در حال حاضر با پشتیبانی از حافظه کش. V-Ray برای NUKE مواد فیزیکی مبتنی بر مواد با مواد فیزیکی مواد فیزیکی چند لایه را مستقیما در Nuke ایجاد کنید. از شیدرهای ساخته شده برای طراحی برای رنگ خودرو، SSS، پوست و موارد دیگر را انتخاب کنید. V-Ray برای ساختارهای آماده NUKE ساختارهای آماده تولید انتخاب از تعدادی از انواع بافت آماده آماده از جمله کاشی EXR و TX فایل ها، بافت لایه ای، انسداد محیط و سر و صدای رویه. V-Ray برای دوربین های NUKE CAMERAS از انواع دوربین های مختلف از جمله دوربین های فیزیکی، پانورامای VR و دوربین های پروژکتور NUK استفاده کنید. V-Ray برای NUKE VR دوربین VR CAMERAS به فرمت های محبوب VR از جمله پانورامای کروی و مکعبی 6x1 رندر کنید. V-Ray برای NUKE Geometry GEOMETRY وارد کردن هندسه Alembic، FBX و OBJ با گره ReadGeo ساخته شده توسط Nuke است. V-Ray برای NUKE Proxy Objects Object های PROXY وارد کردن و ارائه پروکسی های کارآمد از حافظه به عنوان فایل های Alemic یا V-Ray مش. V-Ray برای NUKE نصب با ذرات INSTANCING با ذرات نمونه اشیاء پروکسی V-Ray با استفاده از ذرات Nuke. عناصر RENDER ایجاد زیبایی، مات و ابزار به پرواز در می آید. V-Ray برای Nuke شامل بیش از 37 عنصر رندر داخلی ساخته شده برای کنترل نهایی است. V-RAY SCENE NODE فایل های متحرک V-Ray (.vrscene) را وارد کنید و رندر کنید. V-RAY TRANSLATOR NODE از قدرت کامل V-Ray Standalone، از جمله رندر توزیع استفاده کنید. V-Ray برای Nuke آنچه را که من می توانم به عنوان یک مدیر خلاق انجام دهم گسترش داد. در Framestore، ما شروع به استفاده از آن برای پروژه های بیشتر کرده ایم، چرا که کنترل بیشتری بر نور، سایه ها و اثرات جو ایجاد می کند. کامپوزیت عمیق و حجم سه بعدی کامل یک گام بزرگ است.کیفیت حرفه ایی رندر استودیو از Vray برای رندر کلاس جهانی جلوه های ویژه قدرت فوق العاده Vray نورپردازی production-proven سرعت : صرفه جویی در زمان ، خروجی سریع فریم های نهایی با رندرینگ مستقیم در پست پروداکشن کنترل خلاق و هوشمندانه Vray ، کنترل کامل روی نورپردازی ایجاد سایه و شکست نور رفلکشن اینتگریشن هوشمند V-ray متناسب با seamlessy در ورک فلو node-based قابلیت شیدینگ و رندرینگ ابزار قدرتمند کامپوزیت نیوک اضافه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*