1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش ترکینگ سه بعدی نرم افزار نوک Tracking Nuke :صفر تا صد ویدئو آموزشی" توسط تاریخ انتشار:15/03/2018

دانلود آموزش ترکینگ سه بعدی نوک Tracking Nuke در این آموزش ، میخوام به اصول پایه ای ترکینگ (ردیابی Tracking) در نرم افزار نوک بپردازیم و اصول پایه ای آن را با هم یاد بگیریم. در ابتدا، اصول پایه ای ترکیگ نوک Tracking Nuke را برسی خواهیم کرد.و مفاهیم پایه ای آن را مانند ترکینگ خودکار …

آموزش ترکینگ سه بعدی نرم افزار نوک Tracking Nuke :صفر تا صد ویدئو آموزشی

دانلود آموزش ترکینگ سه بعدی نوک Tracking Nuke

دانلود آموزش ترکینگ سه بعدی نوک Tracking Nuke

در این آموزش ، میخوام به اصول پایه ای ترکینگ (ردیابی Tracking) در نرم افزار نوک بپردازیم و اصول پایه ای آن را با هم یاد بگیریم.

در ابتدا، اصول پایه ای ترکیگ نوک Tracking Nuke را برسی خواهیم کرد.و مفاهیم پایه ای آن را مانند ترکینگ خودکار (آوتو ترکینگ auto-tracking) ، ترکینگ دستی و غیر اتوماتیک (manual user-tracking) ، ترکینگ که توسط کاربر اعمال میشود (assisted user-tracking) و … را یاد خواهیم گرفت.

برای اینکه بتوانیم دقیق تر اینکار را انجام بدهیم، سایر تکنیک های فوق العاده ترکینگ مانند جهت گیری صحنه (scene orientation) و روش های تنظیم تراک (scaling and finalizing your track) و … را با هم تمرین خواهیم کرد.

در این بخش از آموزش، به شما نشان خوام داد که چطور نقاط ابری (point cloud) را از دوربین ترک شده (tracked camera) ایجاد کنید و یک حجم سه بعدی (mesh) ایجاد کنید، تکسچر برای پراجکت (project textures) ایجاد کنید و در نهایت همه آنها را با هم ترکیب و کامپوزیت (composite) کنید.

آموزش ترکینگ سه بعدی نرم افزار نوک Tracking Nuke :صفر تا صد ویدئو آموزشی

این آموزش برای دوستانی است که به کامپوزیت سه بعدی و جلوه های ویژه سینمایی علاقمند هستند.

 

آموزش تصویری نوک Video Tutorials

 

پخش آنلاین ویدئو آموزش نوک

دانلود ویدئو آموزش : 

دانلود ویدئو آموزش با لینک مستقیم – 86 مگابایت

آموزش های نوک NUKE: کامپوزیت دیجیتالی فیلم ویدئو افکت گذاری رندر معماری

صفر تا صد آموزش نوک

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=60754 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)