خانه / دانلود آموزش جلوه ویژه پیشرفته فارسی : کامپوزیت روتوسکوپی انیمیشن ترکینگ موشن گرافیک / آموزش شبیه سازی افکت برخورد گلوله و خرد شدن مایا Bullet Physics Maya
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش شبیه سازی افکت برخورد گلوله و خرد شدن مایا Bullet Physics Maya" توسط تاریخ انتشار:09/08/2017

دانلود رایگان آموزش Shattering a Statue Using Bullet Physics Maya در این سری از آموزش های تصویری مایا Maya tutorial ، میخواهیم با سیستم گلوله فیزیکی در مایا 2015 آشنا شویم. یاد میگیریم که چطور با استفاده از ابزار ریجید بادی Rigid Body Sets ،  یک مجسمه را به بیش از 2000 هزار تکه خورد کنیم. …

آموزش شبیه سازی افکت برخورد گلوله و خرد شدن مایا Bullet Physics Maya

دانلود رایگان آموزش Shattering a Statue Using Bullet Physics Maya

دانلود رایگان آموزش Shattering a Statue Using Bullet Physics Maya

در این سری از آموزش های تصویری مایا Maya tutorial ، میخواهیم با سیستم گلوله فیزیکی در مایا 2015 آشنا شویم. یاد میگیریم که چطور با استفاده از ابزار ریجید بادی Rigid Body Sets ،  یک مجسمه را به بیش از 2000 هزار تکه خورد کنیم.

در پایان این دوره تمرینی مایا  Maya training ، هر آنچه را که برای شبیه سازی افکت effects  خورد شدن برای پروژه های خودتان را لازم دارید را یاد بگیرید.همچنین در این کورس از نرم افزار ریل فلو RealFlow هم استفاده خواهیم کرد.

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

  • نام آموزش : آموزش شبیه سازی برخورد گلوله و خرد شدن مایا Bullet Physics Maya
  • نرم افزارهای استفاده شده : Maya 2015, RealFlow 2014
  • شرکت سازنده : pluralsight
  • زمان : 2 ساعت و 40 دقیقه

دانلود رایگان آموزش Shattering a Statue Using Bullet Physics in Maya

دانلود رایگان آموزش – حجم = 1.2 گیگ

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=15448 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)