پروژه افتر افکت اسلایدشو

دانلود پروژه آماده افترافکت معماری : اسلایدشو Clean Corporate Slideshow

اگر شما هم دوست دارید دفتر معماری مهندسی یا شرکت اداری خودتان و خدماتی که انجام میدهید را در قالب ویدئویی به بهترین شکل ممکن ارائه دهید ؛ توصیه ما به شما قالب آماده Clean Corporate Slideshow از شرکت motionarray است.

Clean Corporate Slideshow یک قالب شسته و رفته After Effects برای استفاده در شرکت های بزرگ معماری، کسب و کار، توضیحات محصول و فیلم تجزیه و تحلیل بازار و .. است.

قالب افترافکت Clean Corporate Slideshow با طراحی حرفه ای خودش همچنین ترنزیشن یا همون انتقال صاف بین عکس ها و کلیپ ها میتونه انیمیشن های شگفت انگیز و جلوه های پس زمینه کاملا شیک و حرفه ای رو برای شما خلق کنه.

قالب آماده معماری After Effects ، امکانات خوبی هم داره. مثلا شامل 18 متغیرهای رسانه ای و مکان برای قرار دادن عکس ها و تصاویر شرکت معماری تون، 24 محل برای نوشتن متن فارسی و 1 محل برای قرار دادن لوگو شرکت یا هر نوع آرم که مربوط به شرکت شما هست.

استفاده از اون، فوق العاده راحت هست و فقط با یک کلیک ، میتونید رنگ های اون رو ویراش کنید و خروجی با کیفیت بالا HD با رزولیشن (1920X1080) بگیرید و خیلی سریع مخاطبان تون رو جذب شرکت و برند خودتون کنید.

قالب اسلایدشو افترافکت معماری

دانلود فايل پروژه آماده افترافکت معماری : اسلایدشو

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=85351 :لينک کوتاه
نمایش بیشتر
telegram

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا