وبلاگ

فیلم آموزش تری دی مکس در معماری

دانلود رایگان فیلم آموزش تری دی مکس در معماری

دانلود رایگان فیلم آموزش تری دی مکس در معماری

دانلود رایگان فیلم آموزش تری دی مکس در معماری (مقدماتی تا حرفه ای)

در این کورس ویدئویی میتوانید دانلود رایگان فیلم آموزش تری دی مکس در معماری را مشاهده بفرمایید. هم می دهیم تا شدت نور را تنظیم کنیم ، ما باید نوردهی دوربین  پشت پروداکشن 3ds max + Vray و اسکچاپ را تنظیم کنیم تا نتیجه خوبی در این صفحه به دست آوریم. به یاد داشته باشید که ما در تلاش هستیم تا از شرایط روشنایی واقعی برای واقعی ترین نتایج تقلید کنیم. نور فتومتری پشت پروداکشن 3ds max + Vray من در حال حاضر دارای شدت غیر واقعی است. آن را انتخاب می کنم و به پنل اصلاح برمی گردم. ما آن را در حالت Lux در حالت رها کردیم. من قصد دارم آن را به lumens تغییر دهم و به آن ارزش واقعی بدهم. آن را روی 2000 لومن تنظیم کنید و Enter را فشار دهید. و اکنون این شدت نور واقع گرایانه است ، اما می توانید ببینید که روی صفحه بسیار تاریک است. ما باید کنترل نوردهی دوربین را تنظیم کنیم. و این را می توان در منوی رندر یافت ، و ما می توانیم مستقیماً به کنترل نوردهی برویم. در واقع همان بازکردن محاوره محیط است.

فیلم آموزش تری دی مکس در معماری به صورت تصویری

فیلم آموزش تری دی مکس در معماری به صورت تصویری

بهترین کورس آموزشی فیلم آموزش تری دی مکس در معماری 3ds max + Vray :ما محاوره محیط و جلوه ها را نشان می دهیم ، و در حال حاضر هیچ کنترل نوردهی اعمال نمی شود و این به این دلیل است که ما از آرنولد به عنوان رندر فعال سایه متریال 3ds max + Vray خود استفاده می کردیم. اگر نمایشگر خط اسکن پشت پروداکشن 3ds max + Vray را انتخاب کرده اید و یک نور فوتومتریک اضافه کرده اید ، از شما خواسته می شود تا کنترل لگاریتمی نوردهی را وارد کنید ، و وقتی می بینید که می توانید بله را انتخاب کنید و به طور خودکار در اینجا اضافه می شود. ما در واقع نمی خواهیم کنترل مواجهه لگاریتمی را داشته باشیم. ما کنترل نوردهی فیزیکی دوربین را می خواهیم بنابراین اجازه دهید آن را انتخاب کنیم. از این لیست کشویی ، به کنترل نوردهی دوربین فیزیکی بروید و در اینجا ما می توانیم حساسیت دوربین را تنظیم کنیم. و من می خواهم این بر همه دوربین ها به طور یکسان تأثیر بگذارد. بنابراین برای تحقق این امر ، من این کادر تأیید را در اینجا که می گوید “در صورت وجود از کنترل های فیزیکی دوربین استفاده کنید” غیرفعال می کنم. وقتی روشن است ، می توانید نوردهی جداگانه را برای هر دوربین تنظیم کنید. اما این کار آنچه را که در اینجا انجام می دهید باطل می کند ، بنابراین این بسیار گیج کننده است ، بنابراین من آن را غیرفعال می کنم ، و اکنون تغییراتی که من در این عرضه در اینجا ایجاد می کنم بر همه دوربین ها از جمله نمای پرسپکتیو در اینجا تأثیر می گذارد. مقدار نوردهی حساسیت است و پیش فرض آن شش است. خوب من می خواهم کمی حساس تر باشد زیرا نور من زیاد شدید نیست. برای افزایش حساسیت ، مقدار نوردهی را کاهش دهید و هر عدد کامل آن را با یک توقف f کاهش می دهد ، یا در واقع میزان نوری که به سنسور می رسد را دو برابر افزایش می دهیم.

فیلم آموزش تری دی مکس در معماری به صورت کامل

فیلم آموزش تری دی مکس در معماری به صورت کامل

بنابراین اگر مقدار نوردهی را روی پنج تنظیم کنم ، مقدار نور رسیده به سنسور دو برابر می شود. یا چهار. آن را روی مقدار فیلم آموزش تری دی مکس در معماری سه قرار دهید. و این در واقع احتمالاً برای این صحنه ، با این مواد مطلوب است. اگر مقدار دو را به دست آورم ، ممکن است در اینجا بیش از حد نوردهی کنیم. ما یک مطالب واقعی را در اینجا اضافه می کنیم که این امر بازتاب بیشتری خواهد داشت. همچنین در مقدار نوردهی می توانیم تراز سفیدی را برای دوربین تنظیم کنیم. و فیلم آموزش تری دی مکس در معماری به طور پیش فرض روی 6500 کلوین تنظیم شده است ، و توجه داشته باشید که چراغ من نیز روی D65 تنظیم شده است. خوب برای نتایج واقع بینانه ، که از نحوه عملکرد نورهای واقعی الگوبرداری می کند ، باید رنگ سفید را در دمای رنگ واقعی قرار دهیم. من آن را روی مقدار کلوین 3600 درجه تنظیم می کنم ، و این نزدیک به چیزی است که یک نور داخلی 3ds max + Vray می تواند انجام دهد. و سپس می توانیم تراز سفیدی را برای دوربین به طور جداگانه تنظیم کنیم. بنابراین ما می توانیم دمای هر آنچه را که می خواهیم در اینجا وصل کنیم. من روی آن درجه حرارت کلیک می کنم و مقدار آن را 5000 می دهم. و من این را فیلم آموزش تری دی مکس در معماری انتخاب می کنم زیرا بعداً نور روز را به خارج از پنجره اضافه می کنم و اگر درجه حرارت روی 5000 درجه در اینجا تنظیم شود ، یک سازش خوب بین نور آبی که از پنجره وارد می شود و نور نارنجی از منبع نور مصنوعی. آخرین مورد ما کنترل تصویر را داریم و این منحنی کنتراست و نگاشت تن است. و به گونه ای تنظیم شده است که نکات برجسته را کمی منفجر کند. من قصد دارم این را تغییر دهم من اینجا منحنی خطی تری می خواهم. بنابراین من نقاط برجسته را روی مقدار 0.15 ، رنگ های میانی را روی مقدار 3ds max + Vray و سایه ها را صفر قرار می دهم. بنابراین اکنون من یک منحنی پاسخ نسبتاً خنثی برای کنترل نوردهی دوربین دارم. بنابراین نحوه تنظیم نوردهی برای دوربین فیزیکی و در این مورد همچنین نمای پرسپکتیو است.

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا