پروژه اپل موشنپروژه آماده فاینال کات

دانلود مجموعه ساخت اینفوگرافیک برای فاینال کات Infographics Builder

دانلود پروژه فاینال کات ساخت اینفوگرافیک videohive Infographics Builder for Final Cut Pro X

دانلود پروژه فاینال کات ساخت اینفوگرافیک videohive Infographics Builder for Final Cut Pro X

گرافیست هایی که علاقه مند هستند علائم اینفوگرافیک Infographics جذابی را در Final Cut Pro X طراحی و منتشر کنند این فایل دانلودی مخصوص آنهاست

این فایل دانلودی videohive Infographics Builder for Final Cut Pro X بصورت مدولار ایجاد شده اند و برای پروژه فاینال کات ساخت اینفوگرافیک به همراه قالب ویدیویی آماده جامع و حرفه ای برای نمایش نمودار های مختلف در سایت videohive منتشر شده که شامل : نمودارهای منطقه، نمودارهای نوار عمودی، نمودارهای نوار افقی، گلوله ها، اصطلاحات، نمودارهای دایره ای، نمودارهای خط، نمودار پایه، عناوین. زمینه های سفارشی با گذار و …. است.

از این پروژه میتوان برای نمایش نمودارهای ناحیه ای، میله ای، دایره ای، ستونی، خطی و …. استفاده کنید و آنها را با هم ترکیب کنید همچنین مقادیر داده، رنگ، اعداد، پهنا، فونت متن، نوع عدد و… را تغییر دهید. تا هر بار یک طراحی منحصربفرد برای پروژه خودتان بسازید.

نکته : موزیک زمینه و تصاویر استفاده شده در ویدیوی پیش نمایش در فایل دانلودی وجود ندارند.

  • پلاگین مورد نیاز: ندارد
  • حجم فایل: 626 مگابایت
  • نسخه فاینال کات: 10.3 و یا بالاتر
  • نسخه اپل موشن: 5.2 و یا بالاتر
  • رزولوشن: Full HD 1920×1080
  • راهنمای استفاده: ویدیوی آموزشی به زبان انگلیسی

دانلود فايل  : پروژه فاینال کات ساخت اینفوگرافیک

videohive Infographics Builder for Final Cut Pro X

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
Free Download videohive Infographics Builder for Final Cut Pro infographics for Final Cut Pro X analytics, bar graph, chart, company, corporate, data comparison, data visualization, diagram, بسته شامل عناصر infographic و آمار متعدد است که می تواند به راحتی لایه بندی شده و ویرایش شده در جدول زمانی Final Cut Pro X است. نمودار بار، نمودار پایه، نمودار خط، نمودار دایره، فراخوانی ها، نمودارهای منطقه، عناوین و خیلی بیشتر می توانید به راحتی در یک جدول زمانی برای یک طراحی منحصر به فرد در هر زمان ترکیب کنید. تمام عناصر شامل حق آزادی سفارشی در داخل Final Cut Pro X است، هر طراحی ساخته شده است که برای استفاده آسان، مدولار، و قرار دادن داده های خود را به آسانی تایپ کردن آن است. از بینندگان یوتیوب که میخواهند مقایسه ویدئوی تازه خود را با برخی از نمودارهای متحرک زیبا به ارمغان بیاورند، به شرکت بین المللی که می خواهد دستاوردهای سال گذشته را نمایش دهد، Infographic Builder برای Final Cut Pro X بسته بندی جهانی است. کنترل های ساخته شده در این امکان به کاربر امکان تغییر تقریبا همه چیز را می دهد: مقادیر داده ها، رنگ ها، تعداد بارها، بار نوار، عرض نوار، فونت متن، نوع شماره و بسیاری دیگر. اگر مقایسه نیاز به 4 مورد را به یک نوار نمودار عمودی یا افقی مقایسه می کند، بدون مشکل، تعداد میله ها را به 4 تنظیم کنید، سفارشی کردن ظاهر، قرار دادن اطلاعات خود و انجام کار. مقیاس 1 تا 12 مورد را در یک بار به یک نمودار بار تک مقایسه کنید، تقسیم یک نمودار پایه به 12 مورد، و یا نشان دادن نوسانات قیمت با نمودارهای خط روند رو به رشد. این بسته شامل صحنه های پیش ساخته نیست، کاربران هرگز نمی توانند صحنه های جدیدی ایجاد و طراحی کنند.
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=83910 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا