مدل سه بعدی کاراکتر انسان

مستند فوق العاده اسرار برج لندن PBS Secrets of the Tower of London

دانلود مستند اسرار برج لندن PBS Secrets of the Tower of London کیفیت عالی

مستند اسرار برج لندن :در خدمت شما هستیم تا فیلم مستند تاریخی دیگری را از شرکت PBS به اسم اسرار برج لندن یا همان «Secrets of the Tower of London» را معرفی کنیم.در این فیلم از نمای نزدیک نگاهی خواهیم داشت به داخل این برج و میخواهیم پرده از اسرار اتاق های مخفی آن بر داریم. در این ویدئو آموزشی،به بررسی تاریخ این برج می پردازد و آن را از جنبه های گوناکون مورد بررسی قرار خواهیم داد.و با تمام قسمت های مختلف و اسرار آمیز این بنای تاریخی مانند: قلعه سلطنتی،سرباز خانه، زندان، اتاق شکنجه آن و اسلحه خانه ی مخفی آن آشنا میشویم.

دانلود مستند اسرار برج لندن PBS Secrets of the Tower of London

برج لندن، قلمرو سلطنتی تسخیر انگلستان است که در سرزمین های رودخانه تامز ایستاده است. این خانه هزار سال سابقه خونین است و یکی از نشانه های برجسته انگلیس است. در تقریبا هر فصل در تاریخ لندن، برج نقش مهمی ایفا کرده است. ساخته شده توسط ویلیام تسخیر به عنوان بخشی از فتح نرمانگنگ انگلستان در قرن 11th، آن را برای غلبه بر افقی لندن طراحی شده است. استحکامات باستانی در زمینه های مشابه اندازه کاخ سفید قرار دارد، اما این خیلی بیشتر از یک قلعه است که لندن را از دشمنانش محافظت می کند.برج یک سایت کاملا چند منظوره است و در طول قرن ها از وجود آن، بسیاری از توابع مختلف را انجام داده است. این خانه خانه های ملت برای حیوانات وحشی و عجیب و غریب بوده است، مخزن برای اسلحه و زره پوش و یک اتاق امن برای غنای ارزشمند ترین پادشاهان: جواهرات طلائی انگلستان. این نیز خانه کاخ های خصوصی پادشاهان و کوئینز بوده است.

این زندان به عنوان یک زندان تقریبا غیر قابل اجتناب، زندانی کردن همه کسانی است که حاکم حاکم روزه و محل شرم آور اعدام را خشمگین می کند، که از سرزنده های خونین آن سرزنش می شود – بدتر از همه، همسر دوم آن هنری هشتم آن بولین است. او نقش مهمی در یکی از پر رونق ترین دوره های تاریخ بریتانیا ایفا کرد. پادشاه هنری با پاپ ازدواج کرد و اعلام کرد که سرپرست کلیسای جدید انگلستان است. فقط سه سال بعد از جشن عید فصیحش، او مجبور شد به برج بازگردد. هنری با وزیر پیشینش مخالفت کرد و متهم به زنا با پنج مرد بود، یکی از آنها برادرش. چهار نفر از آنها به بلوک اعتراض به بی گناهی و خودشان رفتند.دیوارهای سنگی مستند اسرار برج لندن با ضخامت 15 پایی قفل شده در گذشته، اغلب از دید عمومی پنهان می مانند. نقاشی های قرون وسطی، شواهدی از موجودات وحشی و عجیب و غریب، باقی مانده اسکلت در اتاق های مخفی قفل شده، پیام های مخفی توسط زندانیان و یک نمایشگاه که برای پنج صد سال گذشته در حال اجرا است – که در حال حاضر وضعیت طولانی ترین نمایشگاه در حال اجرا در جهان .

برج  مستند اسرار برج لندن ، در واقع یک توریستی عظیم است که هر ساله دو میلیون نفر بازدید کننده از طریق دروازه سیل می کنند. و Beefeaters که یک بار منجر به اعدام محکوم به اعدام شد، هدایت هدایت و بازدید کنندگان را با داستان های گذشته سرگرم کننده است.امروزه تنها “زندانیان” آن پرندگان سیاه و سفید از بین رفته اند، که قبلا به عنوان Ravens شناخته می شوند، هنوز هم امروز به این دیوارهای باستانی محدود می شود. افسانه که اگر پرندگان از برج خارج می شوند پادشاهی سقوط خواهد کرد. بنابراین بال ها برای نگه داشتن زندانیان طول عمر برج لندن قطع شده اند.

و در پشت دروازه ها یک نهاد زنده با زندگی وعده های فراغت باقی مانده است و جشن های تاریخی از نگاه عموم دور می شوند. با دسترسی منحصر به فرد به زندگی این قلعه قابل توجه، ما پشت صحنه ها برای کشف اسرار برج لندن می رویم.این ویدئو ساخت کمپانی PBS است.

این فیلم مستند  تاریخی فوق العاده را از طرف تیم 3dmaxfarsi، برترین مستند ها با کیفیت HD و Bluray به شما عزیزان، تقدیم میکنیم.

پخش آنلاین فیلم فوق العاده مستند اسرار برج لندن

دانلود فايل مستند فوق العاده اسرار برج لندن

Secrets of the Tower of London

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا