مدل سه بعدی درخت

دانلود مدل آماده درخت تری دی مکس CGAxis Models Volume 34 – TREES IV

دانلود مدل آماده درخت تری دی مکس CGAxis Models Volume 34 – TREES IV

مدل آماده درخت تری دی مکس ویری CGAxis

این صفحه برای دانلود مدل آماده درخت تری دی مکس + ویری از سایت فوق العاده سی جی اکسیس است که بیش از یک دهه است در زمینه تولید آبجکت های سه بعدی، تکسچر های PBR و … فعال است.

این مجموعه شامل 30 مدل سه بعدی درخت های سبز و آبجکت های بسیار دقیق از درختان برگریز است و  برای پروژه های تجسم نمایی خارجی شما عالی است. مدل ها مقیاس گذاری شده و دارای متریال و بافت با کیفیت بالا هستند.

فایل دانلودی در این صفحه برای مکس + ویری است. و برای آبجکت درخت برای راینو و اسکچاپ و … ،  شما میتوانید نسخه فول را از فروشگاه خرید کنید.

دانلود مدل آماده درخت تری دی مکس ویری (سی جی اکسیس)

Download CGAxis Models Volume 34 Trees IV

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده

خرید نسخه کامل (از جلد 1 تا آخر) برای تمام نرم افزار ها و متور های رندر :

3dmax, Cinema 4D + C4D Vray, Corona, Fbx, Maya Obj

پکیج کامل مدل‌های سه بعدی آبجکت CGAxis 3D Models Collection

خرید پستی

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=105355 :لينک کوتاه
is collection containing 30 highly detailed 3D models of trees. Great for your exterior visualization projects. دانلود آبجکت درخت برای راینو دانلود رایگان آبجکت درخت 3d max دانلود مدل سه بعدی درخت دانلود آبجکت تنه درخت دانلود پیش از نور پس زمینه از پیش تنظیم شده عکاس ها وقت اضافی زیادی برای ویرایش ندارند. من به عنوان یک عکاس تمام وقت ، خودم به هر ابزاری که در زمان ویرایش باعث صرفه جویی در وقت من شود ، بسیار متکی هستم. یکی از ابزاری که من استفاده می کنم ، ایستگاه از پیش تنظیم Lightroom است. ایستگاه از پیش تنظیم Lightroom چیست؟ Lightroom Preset یک موقعیت از پیش تعیین شده همه (یا برخی) از لغزنده های موجود در Lightroom است (آنها از پیش تنظیم شده اند ، آن را دریافت می کنید؟) به عبارت دیگر ، می توانید یک عکس را به دلخواه خود ویرایش کنید ، و سپس دقیقاً آن ترکیب را ذخیره کنید. موقعیت های کشویی برای استفاده بعدی در تصویر دیگر درخت سه بعدی اتوکد دانلود آبجکت درخت پاییزی دانلود رایگان آبجکت درخت برای راینو دانلود رایگان کامپوننت درخت اسکچاپ
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا