مدل سه بعدی کاراکتر انسان

مستند سبک کوتیک: ساگرادا رمز و راز خلقت The Mystery of Creation

دانلود فیلم مستند معماری جهان گوتیک :  ساگرادا The Mystery of Creation

دانلود فیلم مستند معماری جهان گوتیک :  ساگرادا The Mystery of Creation

فیلم مستند معماری جهان سبک گوتیک :یکی از معماری ترین و پایدارترین سازه های انسانی که تاکنون ساخته شده است،ساختمان Barcelona’s La Sagrada Familia در شهر بارسلونا است. این پروژه در واقع، یک پروژه معماری منحصر به فرد و شگفت انگیز است که در اواخر قرن نوزدهم میلادی توسط معمار معروف آنتونی گادوی طراحی و اجرا شده است. که بیش از 125 سال بعد از شروع ساخت، این کلیسا، هنوز هم ناتمام مانده است.

ساگرادا چشم انداز گاودی و کار مداوم کارگران، صنایع دستی، طراحان و معماران را جشن می گیرد به عنوان تلاش برای تکمیل پروژه عظیم و در عین حال به فرآیند مرموز ایجاد هنری می پردازند. بیشتر از این تعادل، و یا حداقل برخی از تحقیق پرس و جو مورد نیاز است. زمانی که سازنده مدل Josep Tallada در مورد تلاش برای بازسازی یک مدل “گادی” از هم گسیخته “نه چندان مهم” سخن می گوید، کسی نباید فکر کند که آیا چنین ساختاری ممکن است دید یک چشم انداز را به جای معادل 3D یک انجیل بی نظیر بیان کند؟ سیاست ها بیش از پیش به سرعت پیش رفته اند و می توان گفت که بیشتر در مورد آسیب های احتمالی می توان گفت که یک تونل قطار سرعت بالا زیر پایه ها حفاری می شود.

واقعا در دنیا، چیزی مانند این کلیسازی Sagrada Familia وجود ندارد، با پیش شراب گوتیک و فرم Tolkien-ish آن ! اما با این حال، طراحی از هوا نازک بهار نزده است، و مهمترین نکته این است که در اواخر قرن 19، زمانی که این سبک شروع به کار کرد، حتی اشاره ای بیرحمانه از محیط هنری بارز خلاقانه بارسلونا نداشت. نه تنها تاثیر معمار، صرف نظر از کوه مونسرات، نادیده گرفته می شود، بلکه هیچ گادی از کنار سابرادا هم نگفته یا نشان داده نشده است – نظارت عجیب و غریب است.

 

این ویدئو مستند فوق العاده را از طرف تیم 3dmaxfarsi.ir خدمت شما تقدیم میکنیم.

دانلود مستند شاهکار های معماری جهان :

پخش آنلاین فیلم مستند معماری جهان :کلیسیای سبک گوتیک

  • سال انتشار: 2014
  • مدت زمان: 93 دقیقه
  • زبان: انگلیسی – اسپانیایی

دانلود فايل مستند مستند معماری جهان گوتیک :  ساگرادا

 The Mystery of Creation

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا