وبلاگ

دانلود آموزش رایگان صفر تا صد تری دی مکس

دانلود آموزش رایگان صفر تا صد تری دی مکس pdf

دانلود آموزش رایگان صفر تا صد تری دی مکس

دانلود آموزش رایگان صفر تا صد تری دی مکس به زبان فارسی (مقدماتی تا پیشرفته)

برای تنظیم نور و نورپردازی داخلی – خارجی ویری و تری دی مکس ، توصیه می کنم مقداری از مواد را به اجسام موجود در صحنه اختصاص دهید. در این حالت ، این اشیاء هیچ موادی ندارند. و اگر رندر سایه ای فعال را انجام دهم ، که در فیلم قبلی دانلود آموزش صفر تا صد 3dsmax (فقط با 50 درس+ جزوه PDF) تنظیم کرده بودم ، می توانم نتیجه عدم استفاده از مواد را ببینم. بنابراین من روی قوری کوچک با مثلث کلیک می کنم. و پنجره فعال سایه را با ارائه دهنده آرنولد بالا می بریم. و ما می توانیم بازتاب ها را ببینیم. ارائه دهنده آرنولد می تواند یک متریال پیش فرض را به اشیایی که متریال ندارند اختصاص دهد. و به همین ترتیب رندر آرنولد قادر به تفسیر نور پیش فرض 3ds Max Vray است. بنابراین به نظر می رسد چیزی است. اما برای آزمایش نورپردازی ما ، توصیه می کنم که به نوعی از مواد منتشر شده برای همه این اجسام استفاده کنیم. و به این ترتیب ما این بازتاب ها را نخواهیم دید و درک بهتری از نحوه انتشار نور در صحنه خواهیم داشت. بنابراین من سایه فعال را می بندم و یک ماده فیزیکی ساده با روکش مات منتشر می کنم. ویرایشگر مواد را از نوار ابزار اصلی باز کنید. روی نماد کلیک کنید یا از میانبر صفحه کلید که m است استفاده کنید.

آموزش رایگان صفر تا صد تری دی مکس PDF

آموزش رایگان صفر تا صد تری دی مکس PDF

و ما می توانیم یک ماده جدید ایجاد کنیم. در اینجا در مرورگر مپ مواد ، ما مواد کلی و مواد فیزیکی را می بینیم. آن را آموزش رایگان صفر تا صد تری دی مکس جلسه اول + ویدیو روی نمای بکشید و سپس روی آن دوبار کلیک کنید تا پارامترهای آن بارگیری شود. نام آن را تغییر دهید. ما آن را منتشر می نامیم D-I-F-F-U-S-E. و enter را فشار دهید. برای آموزش رایگان صفر تا صد تری دی مکس معماری حذف بازتاب ها ، پارامتر زبری را افزایش می دهیم. در پارامترهای اساسی ما زبری داریم. فقط آن را به حداکثر یک افزایش دهید. حالا ما آن را به تمام اشیاء موجود در صحنه اختصاص می دهیم. کاوشگر صحنه را باز کنید من قبلاً آن را بسته ام ، بنابراین آن را از نوار ابزار اصلی باز کرده و همه اشیاء را انتخاب می کنم. اولین شیء موجود در لیست را انتخاب کنید. تا انتها پیمایش کنید ، shift را نگه دارید و آخرین شیء موجود در لیست را انتخاب کنید. و اکنون همه آنها انتخاب شده اند. در ویرایشگر مواد ، روی نوار عنوان آن کلیک کنید تا تمرکز شود. و با انتخاب مواد پراکنده ، روی دکمه ای که دارای برچسب اختصاص مواد به انتخاب است کلیک کنید. و اکنون این تکلیف انجام شده است می توانیم ویرایشگر مطالب را ببندیم.

آموزش رایگان صفر تا صد تری دی مکس به زبان ساده

آموزش رایگان صفر تا صد تری دی مکس به زبان ساده

همچنین کاوشگر صحنه scene explorer را ببندید. همه اشیاء را از حالت انتخاب خارج کنید. تمرکز خود را روی نمای پرسپکتیو قرار دهید و رندر فعال دیگری را انجام دهید و اکنون ما یک ماده خاکستری منتشر و خنثی داریم که به همه اجسام اختصاص داده شده است و برای تنظیم آزمایشات نورپردازی ما مناسب است. به این ترتیب می توان یک ماده ابتدا فیلم معرفی دوره رو مشاهده نمایید. سپس میتوانید در ادامه همین صفحه ، سایر قسمت های این مجموعه را دانلود نمایید پراکنده را به اجسام یک صحنه در آماده سازی برای نورپردازی اختصاص داد.

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا