وبلاگ

خرید پکیج کامل تری دی مکس

قیمت خرید پکیج کامل تری دی مکس وی ری

خرید پکیج کامل تری دی مکس

خرید پکیج کامل تری دی مکس ویری اتوکد سه بعدی

بیایید یک نورافکن نور سنجی ایجاد کنیم. پکیج کامل تری دی مکس ویری اتوکد سه بعدی اسکچاپ راینو من در حال حاضر یک نور منطقه در صحنه دارم. آن نور را انتخاب کرده و پنل اصلاح آن را نمایش می دهم. همچنین پنجره فعال سایه را باز کنید تا بتوانیم تغییرات خود را در زمان واقعی مشاهده کنیم. و نوع توزیع نور ، من کانون توجه را انتخاب می کنم. و در اینجا چیز زیادی تغییر نکرده است ، کمی شدیدتر شده است. معمولاً به طور پیش فرض برای کانون توجه یک شکل نقطه ای است. اگر این نوع شکل را نقطه به نقطه قرار دهم ، اکنون ما یک کانون توجه سنتی CGI را خواهیم دید. و من می توانم آن نور را انتخاب کرده و حرکت دهم. من در حال حاضر عکس های خود را روشن کرده ام ، اما اگر می خواهید از دکمه ضربه محکم و ناگهانی اینجا استفاده کنید ، می توانید آنها را خاموش کنید. بنابراین این یک نگاه کانونی سنتی است. توجه کنید که وقتی توزیع را تغییر می دهیم ، بار دیگر شدت نیز تغییر می کند. من در حال حاضر شدت کمی کمتر دارم ، بنابراین مقدار لومن را در اینجا افزایش می دهم. آن را روشن تر کنید ، آن را به حدود 200 یا بیشتر برسانید. بنابراین ما به صورت پیش فرض یک شکل نقطه نقطه داریم و این سایه های سخت ایجاد می کند. اگر سایه های ملایم می خواهید ، پس نور باید مقداری داشته باشد. بنابراین می توانید دیسک یا کره را انتخاب کنید. و رندر کردن دیسک کمی سریعتر است ، بنابراین من آن را انتخاب می کنم. مقداری شعاع به آن بدهید و این به ما سایه های ملایمی می دهد و اگر نور را بچرخانیم ، می توانیم آن را نشان دهیم. ابزار rotate را بگیرید و آن را به سمت پایین متمایل کنید ، و سپس عکس خود را دوباره قاب بندی کنید تا بتوانیم سایه هایی را ببینیم. به آن سایه ها نزدیک شوید و در پنجره فعال سایه نگاه کنید. بنابراین با شعاع دیسک چیزی حدود 40 سانتی متر است.

خرید پک جامع آموزش تری دی مکس مبتدی تا حرفه‌ای

خرید پک جامع آموزش تری دی مکس مبتدی تا حرفه‌ای

اجازه دهید آن شعاع را تا یک سانتی متر کاهش دهیم. خرید پک جامع آموزش تری دی مکس مبتدی تا حرفه‌ای اکنون سایه های سختی داریم. بسیار خوب ، ما آن را تا 20 سانتیمتر قرار می دهیم. اکنون می توانیم در مورد مقادیر hotspot و off-off صحبت کنیم. من دالی باز می گردم ، عکس را دوباره تنظیم می کنم. و با انتخاب نور ، به پنل اصلاح شده آن بازگردید و ما پارامترهای خاصی برای توزیع نورافکن داریم. با حرکت مجدد به بالای بالای صفحه تغییر ، ما از توزیع رول استفاده می کنیم. و در اینجا ما نقطه اتصال و سقوط داریم. و اینها مقادیر زاویه ای هستند که نرمی نور را تعیین می کنند. و نقطه داغ مخروط داخلی است. ما می توانیم این را در اینجا در نماهای املایی مشاهده کنیم. مخروط داخلی روشن تر نقطه داغ است و هر چیزی که درون آن مخروط باشد از شدت کامل برخوردار است. و سپس آن شدت با رسیدن به شعاع سقوط به صفر می رسد. اگر هر دوی آنها مقادیر مشابهی داشته باشند ، ما یک سختی سخت خواهیم داشت. ما مقدار نقطه را افزایش می دهیم. و با نزدیک شدن به مقدار سقوط ، خواهیم دید که سخت تر می شویم. به طور پیش فرض همیشه دو درجه تفاوت بین این موارد وجود دارد ، اما می توانید آن را در پنجره تنظیمات دلخواه تغییر دهید. اگر اکنون سقوط را افزایش دهم ، یکبار دیگر یک لبه نرم دریافت می کنم. اینها زاویه های داغ و سقوط هستند. این نحوه تنظیم پارامترها برای توزیع کانون توجه است.

 

instagram

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا