افکت نوراکشن فتوشاپوینتیج و رترو

دانلود اکشن فتوشاپ استایل قدیمی Retro Prime photoshop action

دانلود اکشن فتوشاپ استایل قدیمی Retro Prime photoshop action

تبدیل عکس به عکس قدیمی در فتوشاپ . افکت قدیمی روی عکس . دانلود افکت عکس قدیمی برای فتوشاپ

دانلود اکشن فتوشاپ آتلیه : اگر دوست دارید به عکس های خودتون حس و حال قدیمی و نوستالژی بدید ، این اکشن فتوشاپ رو که افکت وینیج vintage effects for Photoshop رو شیبه سازی میکنه رو از دست ندید.

اکشن فتوشاپ Retro Prime شامل یک مجموعه ای کامل از 10 نوع اکشن به همراه 5 نوع تکسچر هست که می توانید فقط با چند کلیک، یک عکس ساده را به یک قطعه فیلم قدیمی تبدیل کنید.

همچنین توصیه میشه برای کسب نتیجه بهتر افکت opacity رو کاهش بدید.همچنین می‌توانید با استفاده از یکی از 5 تصویر تکسچر موجود در فایل به عکس موجود در فتوشاپ، با قرار دادن لایه تکسچر در بالای تصویر ویرایش شده و تغییر حالت ترکیب آن به screen، حس فیلم را به تصویر خود اعمال کنید.

این اکشن در آتلیه هاه واقعا کاربردی هست .برای استفاده بعد از لود کردن فایل اکشن که با فرمت atn در سند فتوشاپ قرار داده شده، اون وقت میتونید میتونید پوشه Retro Prime را در پنل اکشن ها رو پیدا میکنید که شامل 5 نوع اکشن افکت با استایل قدیمی و همچنین 5 گرادینت رترو هست.

قیمت این فایل دانلودی در سایت creativemarket به قیمت ($19) دلار آمریکا است که در اینجا میتوانید رایگان دانلود کنید

برای دانلود رایگان بهترین و خلاقانه ترین اکشن های فتوشاپ برای عکاسان در فتوشاپ cc و دوره های آموزش تصویری استفاده از اکشن در فتوشاپ ، با ما همراه باشید.

  • حجم فایل: 22 مگابایت
  • فرمت فایل: 1xATN , 5xJPG
  • نسخه فتوشاپ: CS4 و بالاتر
  • راهنمای استفاده:فایل text و PDF به زبان انگلیسی

دانلود افکت عکس قدیمی برای فتوشاپ  Retro Prime photoshop action
روش كهنه كردن نوشته در فتوشاپ Retro Prime photoshop action
تبدیل عکس به عکس قدیمی در فتوشاپ  Retro Prime photoshop action
نرم افزار تبدیل عکس به عکس قدیمی Retro Prime photoshop action
افکت عکس قدیمی creativemarket : Retro Prime Collection PS Actions
دانلود اکشن creativemarket : Retro Prime Collection PS Actions

دانلود رايگان فايل : اکشن فتوشاپ با استایل و افکت قدیمی کلاسیک

creativemarket : Retro Prime Collection PS Actions

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
خرید پستی
مشاهده پکیح های طراحی گرافیک

برای خرید پکیج کامل فایل های گرافیکی به همراه آموزش فارسی ، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

free-download Retro Prime Photoshop Action : vintage effects for Photoshop provided by RockShutter نحوه نصب عکسهای فتوشاپ 1.- فتوشاپ را باز کنید، به یاد داشته باشید که این اکشن فتوشاپ Retro Prime با CS4، CS5، CS6 یا CC سازگار است. روی دکمه Action Pallete کلیک کنید. این دکمه در پانل سمت چپ روی صفحه نمایش شما قرار دارد. اگر نمی توانید آن را پیدا کنید به Window> Actions بروید. 2.- وقتی پانل عملیات ظاهر می شود، روی دکمه منو در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و روی «عملیات بارگذاری» کلیک کنید. یک پنجره ظاهر می شود که از شما می خواهد در رایانه خود مرور کنید و مجموعه ای را که میخواهید بار کنید را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که به پوشه ای که فعالیت های خود را هنگامی که آنها را دانلود کرده اید و آنها را نابود کرده اید، حرکت می کنید. 3.- هنگامی که درون پوشه ی اکشن فتوشاپ Retro Prime به زیر پوشه "PS-Actions" بروید، فایل .atn را پیدا خواهید کرد. فقط بر روی دکمه بارگذاری کلیک کنید و آن را. حالا شما می توانید مجموعه ای را در پنل عملیات خود مشاهده کنید. برای نشان دادن تمام اکشن فتوشاپ Retro Prime داخل مجموعه، روی پیکان کنار آن کلیک کنید. * 02 چگونگی استفاده از اکشن فتوشاپ Retro Prime 1.- تصویری را که می خواهید در فتوشاپ ویرایش کنید باز کنید. اکشن فتوشاپ Retro Prime و بافت ها در تصاویر بزرگ که ویرایش نشده اند، بهتر عمل می کنند. 2.- در پنل عملیات، پوشه Retro Prime را که حاوی اکشن فتوشاپاست مشاهده خواهید کرد. در داخل این پوشه 5 اکشن فتوشاپ Vintage FX و 5 Retro Gradients را خواهید یافت. فقط یک موردی را که میخواهید استفاده کنید انتخاب کنید و روی پیکان «Play» در پایین پانل کلیک کنید. 3- این است! این عمل اجرا خواهد شد و همه چیز را برای شما انجام خواهد داد، هنگامی که اثرات اعمال شود، آنها را در یک پوشه در بالای تصویر اصلی خود خواهید یافت. 4.- همیشه می توانید کشویی Opacity را پایین بیاورید تا قدرت اثر را تنظیم کنید. 5.- برای اضافه کردن یکی از بافت ها به یک تصویر فقط به فایل بروید و به مسیر قبلی Retro Prime مراجعه کنید و به دنبال یکی از متون "Textures" بروید، فایل مورد نظر خود را باز کنید، کپی کنید و آن را در بالای صفحه قرار دهید تصویر ویرایش شده شما اندازه مورد نیاز را تنظیم کنید. 6.- اکنون زمان آن است که آن را به تصویر خود اعمال کنید، برای این که شما باید حالت ترکیبی لایه بافت را روی «صفحه» تغییر دهید. خودشه! بافت اکنون اعمال شده است!
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=83140 :لينک کوتاه
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا