آموزش Trackingآموزش روتوسکوپی (افتر افکت فتوشاپ موکا)
Trending

آموزش انتقال فایل افترافکت به سینمافوردی After Effects Cinema 4d

آموزش انتقال فایل افترافکت به سینمافوردی و برعکس After Effects Cinema 4d

آموزش وارد کردن مدل سینما فوردی به افتر افکت

در این دوره؛ نگاهی خواهم داشت به پروسه انتقال (transferring After Effects) فایل های افتر افکت به نرم افزار CINEMA 4D و برای انجام اینکار از کمرا ترکر ( Foundry Camera Tracker) استفاده خواهیم کرد.

با استفاده از Tracker Camera Foundry، شما می توانید برخی از فیلم ها را ردیابی و رفع کنید، در نتیجه یک Camera After Effects و nulls مرجع ایجاد می شود.

این دوربین و اطلاعات null از نرم افزار After Effects به CINEMA 4D اکسپورت می شود و برای ساختن برخی از مدل های سه بعدی پروکسی (proxy geometry) پایه ای برای گرفتن سایه ها (shadows )و بازتاب محیط (reflecting environment) استفاده می شود.

سپس آن را با استفاده از چند رندر نال CINEMA 4D و با استفاده از فیلم اصلی در After Effects ترکیب می کنیم.سپس رندر های مولتی پس شده سینما فوردی (CINEMA 4D’s multipass) را خروجی میگیریم و آن را روی فوتیج footage اصلی در افتر افکت؛ کامپوزیت خواهیم کرد.

چکیده آموزش انتقال فایل و انیمیشن از افتر افکت به  Cinema 4d

  • اکسپورت اطلاعات سه بعدی به سینما فوردی (3D information)
  • راه اندازی یک صفحه به عنوان زمین (ground plane) و صفر مرجع (reference nulls).
  • خروجی multipass renders و بازگشت به  After Effects برای کامپوزیت رندر بر روی footage اصلی
  •  اضافه کردن یک سیستم ذرات پویا (dynamic particle system) که با proxy geometry تعامل دارند.
  • آموزش ترکینگ با استفاده از Tracker Camera Foundry برای ردیابی برخی از فیلم ها در After Effects.

آموزش تصویری افتر افکت Video Tutorials

پخش آنلاین ویدئو آموزش اکسپورت فایل به سینما فوردی

ویدئو آموزشی After Effects to CINEMA 4D: Part 1/2 – CINEMA 4D to After Effects and Back Again

دانلود ویدئو با لینک مستقیم – 265 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

آموزش کامل After Effects کامپوزیت روتوسکوپی انیمیشن ترکینگ (به زبان فارسی)

صفر تا صد آموزش فارسی افترافکت After Effects

آموزش کامل موشن گرافیک 3بعدی و کامپوزیتینگ حرفه ای افتر افکت (به زبان فارسی)

صفر تا صد کامپوزیت افترافکت + موشن گرافیک سه بعدی

Show More
telegram

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

دیدگاهتان را بنویسید

Back to top button