آموزش اتوکد 2 بعدی

آموزش پرسپکتیو ایزومتریک اتوکد Creating Isometric Drawings AutoCAD

آموزش پرسپکتیو ایزومتریک اتوکد Creating Isometric Drawings in AutoCAD

دانلود آموزش پرسپکتیو ایزومتریک اتوکد Creating Isometric Drawings in AutoCAD

دوستان علاقه مند به ترسیم پرسپکتیو ایزومتریک با نرم افزار اتوکد، میتواند این دوره آموزش تصویری پرسپکتیو ایزومتریک اتوکد Creating Isometric Drawings in AutoCAD از سایت pluralsight را دانلود کنند.

در این مجموعه آموزش پرسپکتیو ایزومتریک اتوکد ، ما می آموزیم که چگونه ضمن ایجاد یک جزئیات ساختاری کوچک ، نقشه های ایزومتریک را در اتوکد ایجاد کنید. ما با تنظیم فضای مدل خود شروع خواهیم کرد به گونه ای که Snaps ها و شبکه های ما در نمای ایزومتریک کار کنند.

از آنجا ما یک تمرین کوچک برای کمک به ما در شبکه و UCS در محیط ایزومتریک به شما کمک خواهیم کرد. پس از آن پروژه کوچک خود را با ایجاد پرتو در نمای ایزومتریک خود و همچنین صفحات اتصال ، پیچ و مهره و چند عنصر ساختاری دیگر شروع خواهیم کرد.

همچنین در این آموزش پرسپکتیو ایزومتریک اتوکد ، انتظار دارید یاد بگیرید که چگونه از اشکال هندسی مختلفی برای ایجاد عناصر متداول استفاده می کنید که انتظار دارید جزئیات جزایر را پیدا کنید. با پایان این دوره ، شما از کار در نمای ایزومتریک راحت خواهید بود و باید بتوانید از طریق هر نقاشی ایزومتریک که به راه شما پرت شده است ، راه خود را انجام دهید. نرم افزار مورد نیاز: اتوکد 2015 و یا نسخه های جدیدتر.

 

دانلود آموزش پرسپکتیو ایزومتریک اتوکد

Digital Tutors – Creating Isometric Drawings AutoCAD

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=96305 :لينک کوتاه
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا