وبلاگ

آموزش وی ری تری دی مکس pdf

دانلود رایگان آموزش وی ری تری دی مکس pdf

آموزش وی ری تری دی مکس pdf

آموزش وی ری تری دی مکس pdf به زبان فارسی

کتاب یادگیری و آموزش وی ری تری دی مکس pdf نورپردازی داخلی و خارجی به صورت نکته به نکته: یکی از دلایل اصلی استفاده از دوربین رایگان بازتولید عملکرد سه پایه واقعی است. و برای انجام کامل این کار ، می توانیم ترتیب محور یا ترتیب آموزش وی ری تری دی مکس pdf چرخش ها را تغییر دهیم تا محورهای مختلف چرخشی را در اولویت قرار دهیم. بنابراین آموزش نورپردازی در تری دی مکس pdf من یک دوربین رایگان در اینجا دارم. من می توانم آن را انتخاب کنم و بار دیگر به سراغ ابزار چرخش در سیستم مختصات گیمبال می روم. و ما سه محور برای یک دوربین داریم. ما محور تابه را داریم که چپ و راست است. ما محور شیب داریم که بالا و پایین است. من آن را با کنترل Z خنثی می کنم. و سپس ما همچنین دارای دانلود رایگان آموزش وی ری pdf خط محور دید ، یا زاویه شیب دار یا زاویه دار هلندی هستیم. بسیار خوب ، خوب متوجه می شوید که من در حالت گیمبال به دور خط دید می چرخم ، محور قرمز کتاب آموزش وی ری تری دی مکس قرمز ، که محور شیب است ، چرخش ها را دنبال می کند.

آموزش وی ری تری دی مکس pdf به زبان فارسی
آموزش رایگان وی ری در تری دی مکس

آموزش وی ری تری دی مکس pdf مقدماتی تا پیشرفته

آموزش تری دی مکس علی جهان زاده اصل : این نشان می دهد که محورها در واقع دارای سلسله مراتب داخلی هستند. در واقع یک دستور داخلی برای عملیات برای آموزش وی ری تری دی مکس pdf چرخش وجود دارد. و به طور پیش فرض به ترتیب x ، y و z می چرخند. و به همین دلیل است که ما این نتیجه را می بینیم. بنابراین اگر من به دور z بچرخم ، دو محور دیگر دنبال می شوند. زیرا z به نوعی والد دو محور دیگر است. دو محور دیگر کودکان یا زیردستان هستند. سپس محور y ، دستورات تری دی مکس pdf که سبز است ، فرزندی دارد که محور x است. آموزش وی ری تری دی مکس pdf بنابراین دنبال می شود. وقتی در y می چرخم ، محور x دنبال می شود. اما محور z دنبال نمی شود زیرا والد است. بنابراین قرار نیست از فرزند خود ارث ببرد ، درست است؟ و وقتی به دور x می چرخیم ، هیچ چیز از x پیروی نمی کند زیرا x فرزند نهایی این سلسله مراتب است. باشه؟ بنابراین من قصد دارم همه چیز را به صفر بازگردانم. فقط صفر برای x ، y و z را تایپ کنید. و حالا دوربین من رو به پایین است. و من قصد دارم ترتیب محور یا ترتیب اولویت را تغییر دهم. چیزی که من می خواهم اتفاق بیفتد این است که خط دید یا محور z باید کمترین اهمیت را داشته باشد و هیچ اطلاعاتی را به محورهای دیگر منتقل نکند. به عبارت دیگر ، من می خواهم کودک باشد. بنابراین اولویتی که من می خواهم این است که من می خواهم محور تپل مهمترین ، محور شیب کمتر و محور کج هلندی کم اهمیت باشد. برای تغییر ترتیب محور ، شی را انتخاب کرده و به پنل حرکت بروید. ما هنوز این یکی را در این دوره ندیده ایم. مانند یک کره یا چرخ کوچک متحرک است. بر روی حرکت کلیک کنید. و سپس در اینجا ما پارامترهای prs را داریم. مقیاس چرخش موقعیت برای اطلاع از پارامترهای چرخش ، روی دکمه با عنوان rotation کلیک کنید.

آموزش وی ری تری دی مکس pdf مقدماتی تا پیشرفته
تری دی مکس چیست

تری دی وی ری مکس چیست؟ و در اینجا پارامترهای اویلر را می بینیم. اویلر نام ریاضیدانی است که در ابتدا ریاضیات پشت همه اینها را توسعه داده است. آموزش وی ری تری دی مکس pdf بنابراین ما ترتیب محور را در اینجا داریم. از آن لیست کشویی ، آخرین مورد در لیست ، zxz را انتخاب کنید. و حالا وقتی این کار را می کنید ، می توانید بصورت مرموزی ببینید که یکی از محورهای ما ناپدید شده است. ما در واقع فقط با تغییر ترتیب محور به وضعیت قفل گیمبال رسیدیم. و اکنون دو محور بر یکدیگر چیده شده اند. اما فقط با تنظیم مقدار y روی 90 درجه می توانم آن را خیلی سریع برطرف کنم. فقط یک عدد 90 را تایپ کنید. و اکنون ما در مکان خوبی هستیم. ما ترتیب محور را به درستی تنظیم کرده ایم. بنابراین بیایید آن را آزمایش کنیم. بنابراین من حول محور z ، که در این حالت تابه است ، می چرخم. و دو محور دیگر دنبال می شود. این چیزی است که من می خواهم ببینم. آموزش وی ری تری دی مکس pdf سپس من حول محور شیب ، که قرمز است ، یا محور x می چرخم. و من می خواهم محور سبز یا شیب هلندی را ببینم ، آن را دنبال کنم ، و این دقیقاً همان چیزی است که در حال رخ دادن است. بنابراین اکنون می توانم حول محور سبز یا محور y یا شیب هلندی بچرخم و دو محور دیگر دنبال نمی شوند. و این دقیقاً همان موقعیتی است که من می خواهم به آن برسم. بنابراین من فقط این مقادیر را بازنشانی می کنم. X از صفر ، y از 90 و z از صفر. و سپس می توانم فریم خود را به روش معمول تنظیم کنم. بنابراین با تنظیم این روش ، بسیار ضد گلوله است. به احتمال زیاد هیچ مشکلی در زمینه انیمیشن ندارم. و محور دید ، یا آن محور کج هلندی ، که در این مورد محور y است ، محروم شده است. بنابراین روی هیچ یک از چرخش های دیگر تأثیر نمی گذارد. به این ترتیب می توان ترتیب فیلم آموزشی تری دی مکس محور را برای یک دوربین رایگان تنظیم کرد.

telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا