دانلود رایگان آموزش نورپردازی در تری دی مکس pdf
آموزش نورپردازی داخلی و خارجی در تری دی مکس pdf ما نحوه ایجاد یک دوربین فیزیکی با هدف را مشاهده کرده ایم. دستورات تری دی مکس+pdf حالا بیایید در مورد دوربین های رایگان صحبت کنیم. ما می توانیم یک دوربین استاندارد بدون هدف یا یک دوربین فیزیکی بدون هدف داشته باشیم ، اما روش ایجاد برای هر یک از آنها متفاوت است. اجازه دهید به آموزش تری دی مکس pdf دوربین استاندارد نگاه کنیم. به پنل ایجاد ، به دوربین بروید ، و ما می توانیم یک دوربین استاندارد رایگان ایجاد کنیم. روی آن دکمه کلیک کنید و می خواهید در نمای جلویی یا جانبی کلیک کنید ، نه در نمای بالا ، زیرا دوربین قرار است در نمای نمای فعلی ایجاد شود. بنابراین ، من فقط یک بار روی نمای جلو کلیک می کنم و آن دوربین استاندارد ایجاد می شود. راست کلیک کنید تا از حالت ایجاد خارج شوید ، و ما می توانیم آن دوربین را در یک Viewport بارگذاری کنیم. این یکی اینجا بنابراین ، در جایی که می گوید دوربین فیزیکی ، می توانیم دوربین دیگری را انتخاب کنیم. دوربین 001 ، این یک دوربین استاندارد است.
آموزش نورپردازی در تری دی مکس pdf به زبان فارسی
فیلم آموزش 3d max : اکنون ما به دنبال لنز آن دوربین هستیم. دانلود رایگان آموزش وی ری pdf ما می توانیم ابزار move را گرفته و به نمای بالای برنامه که برنامه ما است برویم و آن دوربین را در موقعیت مناسب قرار دهیم. ما همچنین می توانیم آن را بچرخانیم ، در طراحی تری دی مکس نمای بالا بچرخانیم. و درست مانند یک دوربین فیزیکی ، می توانیم میدان دید آن را تغییر دهیم. ما می توانیم از پارامترهای آن این کار را انجام دهیم. با انتخاب هنوز ، می توانیم به پانل Modify برویم ، و پارامتر یک میدان دید در اینجا داریم ، و من می توانم آن را به همان اندازه دوربین دیگر ، مقدار 80 درجه تنظیم کنم و enter را فشار دهم. حالا من زاویه وسیع تری دارم. البته می توانید این کار را به صورت تعاملی انجام دهید ، می توانید بکشید. همچنین می توانید از ابزار پایین در Viewport Navigation استفاده کنید. اما شما باید نمای دید مناسب را انتخاب کنید. بنابراین ، من باید نمای دوربین را که می خواهم کنترل کنم ، انتخاب کنم. و اکنون من میدان دید را در اختیار دارم ، بنابراین می توانم روی آن کلیک کنم و همچنین میدان دید یا زاویه دید را تغییر دهم. به این ترتیب می توان یک دوربین استاندارد رایگان ایجاد کرد. من دوربین فیزیکی را ترجیح می دهم و ترجیح می دهم از یک دوربین فیزیکی بدون هدف استفاده کند.
تنظیمات رندر نهایی در vray: بنابراین می توانم آن را مانند یک دوربین واقعی روی سه پایه بچرخانم. برای انجام این کار ، ما دوربین فیزیکی را ایجاد می کنیم و در ابتدا همیشه یک هدف دارد ، اما می توانیم آن هدف را غیرفعال کنیم. بنابراین ، من به ابزار انتخاب شی باز می گردم ، دوربین ، دوربین فیزیکی را انتخاب می کنم و می توانیم آن را در نمای نمایش نیز بارگذاری کنیم ، فقط آن را برگردانید ، و در پانل Modify ، در بالای صفحه ، یک برای هدف تغییر دهید ، بنابراین من می توانم آن را خاموش کنم. و اکنون ، آن دوربین دیگر هدفی ندارد و می توان آن را مستقیماً چرخاند. بنابراین ، من می توانم در نمای بالا راست کلیک کنم تا در آن نمای تمرکز کنم و به دور محور Z جهان بچرخم تا دوربین به چپ و راست بچرخد. و این نحوه ایجاد یک دوربین استاندارد رایگان یا تبدیل یک دوربین فیزیکی به یک دوربین رایگان است.