آموزش اتوکد 2 بعدی

آموزش خرپا رویت : طراحی و مدل سازی سه بعدی Modeling Trusses in Revit

Digital Tutors - Modeling Trusses in Revit

دانلود آموزش خرپا رویت : طراحی و مدل سازی سه بعدی Modeling Trusses in Revit

آموزش طراحی خرپا در نرم افزار رویت برای دانشجویان رشته مهندسی عمران : در این آموزش طراحی خرپا سه بعدی رویت Revit به چندین روش برای کار با خرپا می پردازیم. ما با استفاده از اصول اولیه شروع خواهیم کرد و نحوه طراحی و دستکاری خانواده های خرپایی را که در کتابخانه خانوادگی Revit موجود است ، کشف خواهیم کرد. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه پارامترهایی مانند ارتفاع خرپا ، اعضای سازه ، عرض پانل و حتی زاویه چرخش برای هر عضو را تنظیم کنیم. در مرحله بعدی یک نوع خانواده خرپای استاتیک ساده در قالب خانواده سازه خرپا ایجاد خواهیم کرد.

 ما یاد می گیریم چگونه ترورهای بالا و پایین و همچنین اعضای وب را ترسیم کنیم. ما همچنین نحوه تنظیم خرپای شما را طوری تنظیم خواهیم کرد که به درستی وارد محیط پروژه شود. هنگامی که با خانواده خرپای ساده راحت شدیم ، یک قدم دیگر آن را برمی داریم و یاد می گیریم که چگونه با محدودیت و فرمول کار کنیم تا یک خرپای پارامتری ایجاد کنیم که بتوانیم آنرا دستکاری و انعطاف پذیر کنیم.

با پایان این آموزش Revit می توانید نحوه کار با خانواده های خرپایی را بدانید ، همچنین می توانید از تکنیک های مدل سازی پارامتری برای ایجاد خرپاهای قابل تنظیم برای استفاده در پروژه های آینده استفاده کنید. پس از گذراندن این کورس، مهارت های طراحی ، ساخت و اجرای خرپا – خرپا اسکلت فلزی برای سقف را فراگرفته اید. همچنین نرم افزار مورد نیاز: Revit 2015و یا بالاتر خواهد بود.

 

 

دانلود فیلم آموزش خرپا رویت : طراحی و مدل سازی سه بعدی

pluralsight – Modeling Trusses in Revit

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده

بهترین پکیج آموزش رویت استراکچر به زبان فارسی Revit structure

آموزش رویت استراکچر به زبان فارسی

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=96233 :لينک کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا